Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

Home Forum Porsche Uitstappen Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Beste piloten (en co-piloten),

Zoals eerder aangegeven – hierbij een (apart) topic ten aanzien van de eerste La Targa Passaggio Anversa (Porsche Tunnel Challenge Antwerp) op Zondag 28 September a.s

Inmiddels hebben wij al 26 inschrijvingen – en is er nog (maar) plaats voor 24 personen.

Inschrijven kan (nog), door een E-mailtje te sturen naar: Tunnelchallenge @ G-mail.com

Gebruik als onderwerp Antwerpen14 – en vermeld in iedergeval de volgende gegevens:

Naam rijder
      Naam bijrijder
      Type Porsche
      Kenteken
      Telefoon-nummer

Evt. Nickname – als je niet met je eigen naam op het internet wilt 😉

Mochten jullie nog vragen hebben, dan horen wij ze graag!

Tot Porsche!

Peter_Targa_84

&

911_NL

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 121)
    • Man

we hebben ook al betaald, maar nog geen bevestiging gehad of we er bij zijn of niet… ik ga er vanuit van wel uiteraard 🙂
        Krijgen we eigenlijk nog op voorhand een mailtje ofzo ter bevestiging? Keep up the good work :p

juist betaald, ik kijk er al naar uit *luv

XXX

Check fdwinter – nog 10 plekjes… :happydance:

Heb ook net mail verstuurd, wil ik niet missen ..en ben thuis :happydance:

[quote=”Kappi2907″ post=178524]Net mailtje gestuurd, wil graag bij zijn als het nog kan.
                [/quote]

:up:

Inschrijving verwerkt :coolness:

Er is nu nog maar plaats voor 12 personen … daarna is het echt afgelopen met de mogelijkheid tot deelname voor dit jaar.

Net mailtje gestuurd, wil graag bij zijn als het nog kan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

[quote=”Peter_Targa_84″ post=177886] voor ‘t Steen.
                    [/quote]

(ook een) mooie locatie :first:

Met de inschrijvingen gaat het goed :up: – zal volgende week ook maar weer eens de lijst bij werken en dan het slot op de inschrijvingen zetten om de reservering bij start en eind-locatie op aantal vast te laten zetten.

Tussendoor ook nog even druk met de Porsche Tunnel Challenge van Rotterdam, die we de week daarvoor rijden :driver:

Man

en? wordt het verzamelen voor t Steen? 🙂

XXX

Voor ‘t stadhuis parkeren da’s noppes in Antwerpen.
                        Aanvraag gewijzigd en héél veel kans dat we om de hoek mogen parkeren voor ‘t Steen.
                        Nog even het antwoord van de stadsbediende afwachten maar zag er goed uit na ons telefonisch contact… :popcorn:
                        [URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/Het_Steen_Schelde_1405_zps33043622.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Het_Steen_Schelde_1405_zps33043622.jpg[/IMG][/URL]

Er is geen E-mail binnen gekomen – ook niet in de SPAM box.

Er is nog steeds plaats voor meerdere deelnemers :coolness:

Man

Gisteren een mailtje gestuurd om ons in te schrijven. Nog geen reactie gehad. Dus hopelijk kunnen we ook nog mee 🙂

Inderdaad een mooie plek – en onder (in)druk van Brussel zullen ze vast ingeven :coolness:

[quote=”TGeert” post=177279]
                              @ Peter en Olaf : Hoe ver staan we met de inschrijvingen? Is er nog plaats ?[/quote]

Zoals Peter al aangaf: zolang ik niet aangeef dat het “volzet” is – proppen we er nog wel wat wagens en mensen bij.

Er is nog plek voor 14 deelnemers (personen) zegge: 7 equipes.

Van de huidige deelnemers heeft ongeveer de helft (al) betaald – dus het evenement gaat sowieso door op de door ons bepaalde start- en eind- locatie.

Mooi plekje. Ik hoop dat het mag. Zal ook lekker klinken daar :music:

XXX

Heb via de officiële weg aangevraagd of we mogen verzamelen op de Grote Markt voor ‘t Stadhuis.
                                  Wacht nog op antwoord dan kan ik het laatste stukje van ‘t roadbook vervolledigen. :coolness:

[URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/Grote_Markt_Antwerpen_zpse42d1dd8.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Grote_Markt_Antwerpen_zpse42d1dd8.jpg[/IMG][/URL]

XXX

Geert, Olaf volgt de inschrijvingen van dichtbij op.
                                    Ik denk wel dat er nog plek is anders had het berichtje van ‘volzet’ al wel verschenen :engeltje:

Meeeedooooeeeeen :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 121)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.