Targa Top Restauratie Kit Porsche 911

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Targa Top Restauratie Kit Porsche 911

• Maker
    Discussie

• 911targafreak
    Deelnemer

Hallo ,
      Heeft er iemand ervaring met deze restauratie kit.
      Gezien op Kapaza.be
      Ik had gezien op jullie toffe forum dat er 3 verschillende targa dakken bestaan.
      Graag reactie a.u.b.

Mvg
      Eddy

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • len

ik heb nog een splinternieuw targo top restauratie kit te koop van Lakewell. Vraagprijs: 150 euro

hallo sportomatic,

Ik heb het pakket vandaag ontvangen.Dit lijkt mij correct.
          Kan u mij al foto’s bezorgen van uw wagen. en de juiste manier van werken.

Bedankt
          Eddy
          Alias 911targafreak

Geert,

bedankt voor uw bijdrage.Ik ben echt benieuwd naar jouw foto’s.Is het dan zo simpel of moet je zeer handig zijn.
            Ik ga zeker al is een kijkje nemen op ebay.nl

Nogmaals bedankt

Mvg
            Eddy

Hallo Eddy,
              Heb die kerel terug gevonden in mijn bestand
              http://shop.ebay.nl/sattler_1/m.html?_n … rom=&_ipg=
              Heb geen foto maar dat komt nog.
              Maar het dakje pas perfekt, vooraan en achteraan.
              Heb 142€ betaald alles in.
              Groeten
              Geert

Hallo Sportomatic,

Dat lijkt mij interessant, Kan u mij de gevens doorgeven aub.
                Hebt u foto’s van het gerestaureerde dakje.

Mvg
                Eddy

Hallo,
                  Ik heb ook mijn targadak vernieuwt, gekocht op ebay bij en italiaans/duitse site.
                  Gewoon het topje en hemel voor ongeveer 150euro.
                  Alles zelf gedaan was simpel eigelijk, alles past zeer goed en ziet er ook zeer goed uit.
                  Bestelt, 2 dagen geleverd.
                  Groeten
                  Sportomatic

Bedankt ,

Voor jullie tips.
                    Het leek te mooi om waar te zijn.
                    En ik geloof dat jullie raad za opvolgen.

Nogmaals bedankt.

Mvg
                    Eddy

[quote=”911targafreak”:2pdc0y85]Hallo ,
                      Heeft er iemand ervaring met deze restauratie kit.
                      Gezien op Kapaza.be
                      Ik had gezien op jullie toffe forum dat er 3 verschillende targa dakken bestaan.
                      Graag reactie a.u.b.

Mvg
                      Eddy[/quote]

Enkele jaren terug hebben we een dergelijke set bij een kennis geplaatst op zijn 964 Targa.

Volgens de handleiding was het “a piece of cake” maar in de praktijk bleek het toch niet zo simpel te zijn. Het uiteindelijk resultaat was niet naar onze verwachtingen. Vermits er ook gekleefd moest worden kan je het nadien niet zomaar terug uit elkaar halen.
                      Het probleem zat hem in de strakheid van het dak en na enige tijd van gebruik begon er ook teveel speling op te zitten zodat je een onaangenaam geluid kreeg bij rijden.

Er zijn inderdaad verschillende versies omdat er ook verschillende targakaders zijn vlgs. jaartal. Het zijn minimale verschillen maar toch belangrijk om rekening mee te houden.

Moest ik van jou zijn zou ik de restauratie bij Lakewell laten doen, als het dan niet naar je zin is moeten zij het terug oplossen.
                      Vermits de handleiding vermeld dat het nog geen uurtje werk is betaal je dus maar 1 werkuur in het slechtste geval en heb je nog garantie.

Succ6

Ga zeker eens een kijkje nemen bij lakewell. Dit is zeker niet de goedkoopste, maar ben er overlaatst voor m’n interieur gaan kijken en moet zeggen dat wat ze aanbieden er echt wel goed uitziet …

Ja bc911
                          Die had ik ook gevonden op kapaza.

Indien andere links altijd welkom

len

Het is de nieuwe bekleding voor het targadak, ziet er heel degelijk uit. Ik had zopas 1 gekocht voor de restauratie van mijn porsche, die ik uiteindelijk ongerestaureerd terug verkocht heb. Zodoende heb ik een splinternieuw exemplaar in voorraad. Indien iemand geinteresseerd is om hem over te kopen doe een goed bod. De nieuwprijs is ongeveer (Ik kijk het morgen eens na) 310,00 euro inclusief btw en verzendingskosten.

Misschien even de link plaatsen … 😉 Bedoel je deze http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Po … e_911.html ?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.