TAXATIE

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen TAXATIE

• Maker
    Discussie
  • Heeft iemand hier een idee hoe lang het normaliter duurt alvorens je het taxatierapport in ontvangst mag nemen ?

Ik heb een maand geleden een expertise laten doen door Vonck (via MARSH, mijn verzekeraar) en nog steeds niets ontvangen. Dat kan toch niet ZO veel werk zijn ? 🙄 😉

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ja, is volledig herspoten (gedemonteerd natuurlijk), volledig nieuw/gereviseerd onderstel, nieuwe binnenbekleding, nieuw overtrokken zetels, …

En de liefde straalt er van af, vanzelfsprekend 🙂 )

Dat wil zeggen dat uw Elfje in goede staat is….zoveel te beter……ben benieuwd wat er bij mij uit de bus zal komen…. ik hou jullie op de hoogte !
        Mvg Philip911 🙂

Als ge van den duvel spreekt…

Mijn 98ste telefoontje vandaag moet de spreekwoordelijke druppel geweest zijn want hij heeft het verslag doorgemaild 🙂

21 000 eurie 8) , vrij behoorlijk voor mijn SC’tje denk ik dan 🙂

Ja, ik moet zeggen. Hij was professioneel. Hij fotokes genomen. Ik mijn indrukwekkende stapel facturen doorgemaild (zijn woorden niet de mijne) etc etc.

Niettemin heeft hij me 2 weken geleden gezegd dat ie het opgestuurd had terwijl ik eergisteren van een van zijn medewerksters vernomen heb dat ie er nog aan bezig was… Dat vind ik dan weer iets minder professioneel.

Ik heb de papieren nodig voor mijn omnium en tot dan durf ik mijn voituur nergens alleen laten 🙄 😳 , vandaar hete kolen 🙂

Soit, we zullen wel zien zeker (zei de blinde tegen de dove)

Hallo,

Ik denk dat je soms inderdaad wat geduld moet oefenen.
              Vanmorgen is er bij mij thuis een expertise geweest van mijn 911 uit 1987. Een medewerker van Expert Patrick Hermans uit Gent is komen kijken.
              Eerst werd er een hele reeks foto’s genomen van mijn Elfje, exterieur, interieur, motor en koffer, velgen enz…
              Daarna alle documenten moeten voorleggen en nota genomen van alle opties aan het voertuig. Vervolgens samen overlopen welke kosten ik gedaan heb sinds de aankoop.
              De persoon in kwestie heeft dit op een ernstige correcte manier gedaan en van alles nota’s en foto’s genomen. Is daar ruim een uur mee zoet geweest. Heb hem ook een USB meegegeven van de foto’s tijdens het demonteren, herlakken en terug monteren van de wagen.
              Normaal gesproken diende er 125 € contant betaald te worden, hetgeen ik niet gedaan heb. Ik heb het nl afgeleerd om op voorhand te betalen.
              Ik heb dus de man in kwestie medegedeeld dat ik betaal van zodra ik het verslag in mijn bezit heb.
              Hij wist me te vertellen dat dit enige weken zou duren…….
              Affaire à suivre…
              Mvg Philip911 8) 8) 8)

Zoiets had ik al wel verwacht.

Ben er weer in geslaagd ene te nemen die alle tijd van de wereld heeft… 🙄

Wim

Ik heb er nu met de mijne erbij al 3 laten doen, en heb elke keer binnen 10 dagen alles in huis, inclusief rekening. :mrgreen: 😉

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.