- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
29 augustus 2012 om 13:44
Dag forummers
Zoals jullie misschien wel weten heb ik zowat ongeveer alles aan mijn wagen vervangen wat ‘slecht’ was.
Nu heb ik kortelings een taxatie laten uitvoeren (voor de verzekering) en die beste man kwam uit op 15 000€ 😯 . Wat ik veel te laag vind, aangezien remmen, versnellingsbak, onderstel etc etc de voorbije jaren vernieuwd zijn geweest. En dat waren zeker geen ‘quick fixes’. Bovendien is er buiten de verwarming (stinkt) niets dat niet werkt. Wim heeft de wagen 2 jaar geleden trouwens nog als ‘een harde’ (in tegenstelling tot ‘krokant’ :lekker: ) bestempeld, wat mij plezier deed en toch ook iets betekent.
De wagen stond bij Porsche Rescue 911 tijdens de taxatie, dus kon ik de taxateur helaas niet zelf te woord staan. Maar volgens wat ik van Nicolas begrepen heb was de man een originaliteitsnazi die zelfs iets te zeggen had op mijn hydraulische kettingspanners. :wtf: Toch een zeer veel toegepaste upgrade voor een 3.0?
Ik weet dat dit een heel subjectief onderwerp is en dat mijn wagen geen 100% origineel is (wel is alles makkelijk omkeerbaar aangezien ik fundamenteel niks gewijzigd heb). Maar het lijkt er op dat een slechte originele hoger getaxeerd zou worden dan een goeie lichtjes gewijzigde (dan spreek ik niet over ombouwtoestanden natuurlijk maar andere zeteltjes, velgen en wat spoilers).
Graag jullie mening!
PS: Het enige waar volgens mij iets over te zeggen valt is de lak. De onderste laag is goed, maar de bovenste laag heeft veel last van steenslag.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.