Te koop: 2010 Cayman 2.9 265 PK manueel

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop: 2010 Cayman 2.9 265 PK manueel

• Maker
    Discussie
  • Bij deze zet ik mijn Cayman te koop.
    Vorig jaar gekocht van Rollie.
    +/- 57000 km en in heel goede staat met vele leuke opties.
    Alle keuringen zijn toegestaan. (Op kosten van de koper.)
    Auto gaat weg ( samen met mijn 1983 Porsche 924) wegens einde hobby/interesse.

Vraagprijs is €32500.

IMG_0631.JPG
    IMG_0866.JPG
    IMG_0920.JPG
    FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender3.jpg
    FullSizeRender2.jpg
    IMG_0631-2.JPG

Attachments:
    • IMG_0619.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Auto is verkocht.
      Topic mag gesloten worden.

Nieuwe prijs: €31000.

Hahaha Mushroom, de kogel is nog niet door de kerk, maaruh ben me wel alvast aan het orienteren op een woning met eindelijk die dubbele garage!! :coolness:

ps. Zal bij deze de Cayman te koop topic weer bovenaan zetten, excuses voor het ongemak!

Dubbele win voor Mart!! :first:

@dirk
            : ik heb nog eentje te koop, staat nu bij AECars. Sla uw slag!! Is wel ietsje jonger/duurder :mrgreen:

En nu terug on-topic want we zijn iemands verkooptopic aan ‘t spammen :salut:
            De off-topic mag (van mij) gerust verwijderd worden :up:

De vrouw is weg, maar de auto is er gelukkig nog … :mrgreen: :first: :drink:

[quote=”Mushroom” post=255556]:what: :what: :what: 😈 :mrgreen:
                ‘t Beestje is ook al weg ondertussen. Een slecht jaar voor de groene :sarcastisch[/quote]

Ik vond hem zooo mooi :up:
                Ik heb destijds de verkoopintenties gemist, anders ……….. :think:

https://photos.google.com/share/AF1QipN5jmhLZwlKkrxbnnsy5pp9BChWZCT7t0xJMslOpl7ltV-tbAAKR5FdhZOUfE0olQ/photo/AF1QipP6FCUKbe78Bqp81bJOBgmYzLQQWBjhqu37iQUu?key=ZmZoX0JtR0ZVd0kzSDkzRVVxY2VsWG9iX1BiTTZ3

Was vorig jaar ook snel gekocht/verkocht :music:
                  Jammer dat ie hem al wegdoet,..

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28.jpeg

Prachtige Cayman in dat groen :up:
                    Die zal wel snel weg zijn!
                    Succes met de verkoop.

:what: :what: :what: 😈 :mrgreen:
                      ‘t Beestje is ook al weg ondertussen. Een slecht jaar voor de groene :sarcastisch

Of zit ik nou iemand anders z’n bolide te showen? :happy:

200915_012b-2.jpg

200915_016b-2.jpg

@eysej: Ja Jan, een mens doet soms rare dingen…en ik zeker :D. Het kan zijn dat ik spijt ga krijgen. De toekomt zal het uitwijzen.

@Drip
                            : Porsche zal mij altijd blijven interesseren hoor. Het blijft voor mij HET merk. Ik sluit ook niets uit naar de toekomst toe.

XXX

Succes met de verkoop. Wel spijtig te lezen dat je de hobby opgeeft maar ja, zulke beslissingen moet je zelf nemen hé.

Jan

Raf ; Wat doe je nu! Zo’n ne schone porsche verkopen. Ge gaat er nog spijt van krijgen. 😯
                                mvg, Jan

Super. Bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.