Te koop: 2010 Cayman 2.9 265 PK manueel

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop: 2010 Cayman 2.9 265 PK manueel

• Maker
    Discussie
  • Bij deze zet ik mijn Cayman te koop.
    Vorig jaar gekocht van Rollie.
    +/- 57000 km en in heel goede staat met vele leuke opties.
    Alle keuringen zijn toegestaan. (Op kosten van de koper.)
    Auto gaat weg ( samen met mijn 1983 Porsche 924) wegens einde hobby/interesse.

Vraagprijs is €32500.

IMG_0631.JPG
    IMG_0866.JPG
    IMG_0920.JPG
    FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender3.jpg
    FullSizeRender2.jpg
    IMG_0631-2.JPG

Attachments:
    • IMG_0619.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Auto is verkocht.
      Topic mag gesloten worden.

0

Nieuwe prijs: €31000.

0

Hahaha Mushroom, de kogel is nog niet door de kerk, maaruh ben me wel alvast aan het orienteren op een woning met eindelijk die dubbele garage!! :coolness:

ps. Zal bij deze de Cayman te koop topic weer bovenaan zetten, excuses voor het ongemak!

0

Dubbele win voor Mart!! :first:

@dirk
            : ik heb nog eentje te koop, staat nu bij AECars. Sla uw slag!! Is wel ietsje jonger/duurder :mrgreen:

En nu terug on-topic want we zijn iemands verkooptopic aan ‘t spammen :salut:
            De off-topic mag (van mij) gerust verwijderd worden :up:

0

De vrouw is weg, maar de auto is er gelukkig nog … :mrgreen: :first: :drink:

0

[quote=”Mushroom” post=255556]:what: :what: :what: 😈 :mrgreen:
                ‘t Beestje is ook al weg ondertussen. Een slecht jaar voor de groene :sarcastisch[/quote]

Ik vond hem zooo mooi :up:
                Ik heb destijds de verkoopintenties gemist, anders ……….. :think:

https://photos.google.com/share/AF1QipN5jmhLZwlKkrxbnnsy5pp9BChWZCT7t0xJMslOpl7ltV-tbAAKR5FdhZOUfE0olQ/photo/AF1QipP6FCUKbe78Bqp81bJOBgmYzLQQWBjhqu37iQUu?key=ZmZoX0JtR0ZVd0kzSDkzRVVxY2VsWG9iX1BiTTZ3

0

Was vorig jaar ook snel gekocht/verkocht :music:
                  Jammer dat ie hem al wegdoet,..

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28.jpeg

0

Prachtige Cayman in dat groen :up:
                    Die zal wel snel weg zijn!
                    Succes met de verkoop.

0

:what: :what: :what: 😈 :mrgreen:
                      ‘t Beestje is ook al weg ondertussen. Een slecht jaar voor de groene :sarcastisch

0

Of zit ik nou iemand anders z’n bolide te showen? :happy:

0

200915_012b-2.jpg

200915_016b-2.jpg

0

@eysej: Ja Jan, een mens doet soms rare dingen…en ik zeker :D. Het kan zijn dat ik spijt ga krijgen. De toekomt zal het uitwijzen.

@Drip
                            : Porsche zal mij altijd blijven interesseren hoor. Het blijft voor mij HET merk. Ik sluit ook niets uit naar de toekomst toe.

0
                            XXX

Succes met de verkoop. Wel spijtig te lezen dat je de hobby opgeeft maar ja, zulke beslissingen moet je zelf nemen hé.

0
                              Jan

Raf ; Wat doe je nu! Zo’n ne schone porsche verkopen. Ge gaat er nog spijt van krijgen. 😯
                                mvg, Jan

0

Super. Bedankt!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.