Te Koop : 991

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te Koop : 991

• Maker
    Discussie
  • [hide]Met heel veel pijn in het hart:

991 Carrera 2
    6/2013 (=modeljaar 2014)
    22.700 km
    eerste eigenaar
    weg wegens nieuwe aankoop

Wit, PDK, PASM (actieve ophanging), PSE (sportuitlaat), PTV Plus (elec.diff.), SportChrono, electrisch SportDesign stuurwiel met geheugen, 14-weg electrische stoelen met geheugen, open dak, Parkeersensoren voor en achter, Cruise Control, 20″ Platinum Silk Gloss Carrera S Wielen, 5mm spoorverbreders.

Gerodeerd volgens de regels van de kunst en vertroeteld met Meguiars. Op tijd en stond onderhouden bij officiele dealer.

Vraagprijs : 79.000 EUR

Maw een recente 911 voor de prijs van een boxster / cayman 😉

CIMG5532o.JPG

CIMG5534o.JPG

[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
  • eri

Heel mooie 991. Is hij ondertussen verkocht?

Link juist doorgestuurd naar iemand die een witte 991 zoekt. Eigenlijk een 4S maar ik denk wel dat hij geïnteresseerd zal zijn 😉

als het nou een hybride was :mrgreen: (geen VB noch BIV)
          er is vast een kandidaat voor zo’n vertroetelde jonge nauwelijks gebruikte maagdelijk witte schoonheid

Als het nou een ‘Pinke’ was … :mrgreen:

Suc6 met de verkoop!

Mijn hart zegt dat dit geen wagen voor mij is… is geen cabrio.

Maar dit lijkt mij het koopje van het jaar te worden voor de coupe rijders die een slag willen slagen. Nu reageren of binnenkort je hoofd tegen de muur slaan en zeggen … had ik maar! Kies maar!!!

We zijn een maandje verder, kleine update. Kilometerstand 23.050 km. Prijs verlaagd tot 77.500 EUR. Last call, volgende maand gaat hij naar de dealer en dan is het te laat !

991 Carrera 2
                6/2013 (=modeljaar 2014)
                eerste eigenaar
                weg wegens nieuwe aankoop

Wit, PDK, PASM (actieve ophanging), PSE (sportuitlaat), PTV Plus (elec.diff.), SportChrono, electrisch SportDesign stuurwiel met geheugen, 14-weg electrische stoelen met geheugen, open dak, Parkeersensoren voor en achter, Cruise Control, 20″ Platinum Silk Gloss Carrera S Wielen, 5mm spoorverbreders.

Gerodeerd volgens de regels van de kunst en vertroeteld met Meguiars. Op tijd en stond onderhouden bij officiele dealer.

CIMG5532o-2.JPG

CIMG5534o-2.JPG

[hide]Tourke geen probleem … maar donuts en launch controls doe ik wel niet aan mee :-)[/hide]

Jorge, misschien moet je dat “klein tourke” wel heel letterlijk nemen en doet hij een “donut” :happy:

Het lijkt me dat alle gevestigde waarden van PFB hun wagens te koop zetten voor een nieuw speeltje :think: In ieder geval het is een mooie wagen, succes met de verkoop Bart.
                      Je gaat je de droom van velen aanschaffen, ik hoop alvast op een klein tourke op de passagierszetel als we elkaar nog eens zien op een bijeenkomst 😉

XXX

Succes met de verkoop Bart, ben je wel zeker van de GT3, zal Vicky daar niet steeds mee op de baan gaan :happydance:

Proficiat met de aankoop :up: :up:

Hey Bart … succes met de verkoop en proficiat met de aankoop!

Een GT3 … ‘t is ni niks. Geweldig zo’n ding, ik wil ‘m vooral horen!!!! :first:

[hide]Thx guys. Na heel veel vijven en zessen kon ik niet achterblijven op HarleyG en moest ik wel eindelijk de knoop doorhakken 😉 Het is een GT3 geworden. Heb nu nog een paar weken om te stressen over kleur en opties. En dan wachten op productie. Dus ik hoop in de zomer degenen die het kan boeien te kunnen trakteren op wat extra motorlawaai.

@Testo
                            : Mijn huidige auto heeft geen eigen topic. Niet dat ik iets te verbergen heb hoor. Maar ik probeer een beetje discreet met mijn hobby / passie om te gaan. Mensen / vrienden van het forum die me persoonlijk kennen weten dat wel en weten ook waarom …

Het is met grote voorsprong de beste en plezantste auto die ik ooit gehad heb. Plezier dat ik daar in en mee gehad heb is priceless. Hij is comfortabel, sexy, snel, braaf wanneer het moet en wanneer je het wil met een druk op de knop een monster. Het open dak is ook echt een toegevoegde waarde, zalig om op ritjes door de Ardennen frisse buitenlucht binnen te krijgen. Plus het heerlijke geluid van de sportuitlaat komt dan nog eens extra tot je oor. Bij lekker doortrekken in een tunnel bijvoorbeeld hoor je echt de PDK de versnellingen erin rammen met een heerlijk Cup Car achtig plofje als toemaatje. Mmmmmmmmmm, what a car …[/hide]

Proficiat met het nieuwe speelgoed dat onderweg is! (‘t is dan toch beslist geraakt :up: )
                              En veel geluk met de verkoop van deze.

[quote=”Bert V.” post=248914]Knappe bolide, succes met de verkoop :up:
                                De vraag is natuurlijk “welke komt er in de plaats” :popcorn:[/quote]
                                +1 :engeltje:

Ik heb reeds wat gezocht maar niet gevonden.
                                  Heeft jouw Porsche een topic op dit forum?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.