Te koop: Porsche 981 Boxster S, PDK, Sport Chrono Pakket, Sportuitlaat, Espresso natuurleder, Carrera 20″ …

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Te koop: Porsche 981 Boxster S, PDK, Sport Chrono Pakket, Sportuitlaat, Espresso natuurleder, Carrera 20″ …

  • Maker
    Discussie
  • Te koop:

    Porsche 981 Boxster S, bj 2013, 76.000 km, Sport Chrono pakket; sportuitlaat; sportstuur; PDK met shift paddles; bi-xenon PDLS; PCM; navigatie; parkeersensoren achteraan; aut. 2-zone airco; zetelverwarming; prachtig natuurlederen interieur espresso; dak espresso; sportzetels plus; PASM; PTV; 20″ velgen Carrera Classic; RDK bandenspanningsindicatie; licht-design pakket; rolbeugel, spiegel, luchtinlaten vooraan en interieuraccenten wit gespoten fabriek af; telefoonmodule; windscherm; volledige historiek en onderhoudsboekje (alles OPC); 100% ongevalvrij, maniakaal onderhouden, wegens aanschaf 718S

    Porsche Forum-vriendenprijs: 55.000

    Meer foto’s: http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/299381581

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Dubbele congrats!!! :first:

        Ondertussen is de wagen verkocht, beste forum-vrienden, weliswaar niet via dit prachtige forum, maar via Autoscout.be.
        Jammer maar helaas voor wie er zich in gewacht heeft: het leven is voor de rappe …

        Ik kijk al reikhalzend uit naar de nieuwe, die normaal gezien – als het weer het enigszins toelaat tenminste – op zondag 29 januari a.s. in mijn garage moet staan te pronken…

        Can’t w8 !!!

        :driver: :driver: :driver:

        PS Op deze thread mag dus een slotje graag, moderator, waarvoor dank !

          Zo is het :first:
          Bij zo’n discussies gaat het bij mij altijd van: blablabla… geen 911, blablabla…

          Ook al leggen ze in de 911 een diesel, het is de mooist getekende auto ooit. Een beeldhouwwerk gehouwen uit het fijnste staal (enja, ik zie de tegenstelling). Menige koe is (hopelijk een pijnloze) dood gestorven om zijn interieur te sieren. Er is maar één koning, en al wie zichzelf koning wil kronen en het daarom zo hard mogelijk van de daken schreeuwt dat hij de nieuwe koning is, wel, die is het niet.

          Ik vind dat nu van de 911, anderen vinden dat van een Boxster, nog anderen van een 924, of BMW M3, of weetikveel.

          Als je TE hard moet roepen dat je de beste bent dan ben je het niet. I rest my case.

            in prestaties zal er idd nog weinig tussenzitten, boxster zal altijd boxster blijven en 911 idem, sommige zullen van een vorige 911 naar boxster gaan en visa versa…

              Leuk entertainment die filmpjes, maar de boodschap die je van die filmpjes meeneemt is ook altijd heel erg afhankelijk met welke bril je er naar kijkt vind ik. Ik ben er zeker van dat de boxster fans er andere conclusies uit trekken dan de 911 fans 🙂

                Leuk filmpje Dirk, had ‘m in mijn aanloop naar de 718 ook al gespot.
                Tegen vooroordelen kan je zelfs met cijfermateriaal niet tegenop.
                Maar ieder maakt zijn keuze naar zijn smaak en dromen,anders zou het maar saai zijn op samenkomsten en meetings :music:

                  Nog een heel pertinente vraag: een 718S of een 991 ???

                  Hoeveel verschil zit er eigenlijk nog tussen beide ?

                  En is dat verschil in verhouding tot het prijsverschil (toch wel zo’n 6OK !)

                  Learn all about it in this interesting video:

                  https://youtu.be/RPNk06–R5Q
                  :popcorn:

                    Wel indrukwekkend hoe die uitlaat beweegt bij acceleratie :popcorn:

                      dat valt goed mee :music: :music: :music:

                        Deze video geeft toch al een aardig idee van het geluid van de nieuwe 718S met sportuitlaat …
                        https://youtu.be/B_2BXkUA4ls
                        :driver:

                          [quote=”Rollie” post=246129]https://youtu.be/Yp7VZKtnSlE

                          Een vrij realistisch review van de 718(S)[/quote]

                          Heb zelf ook al heel wat reviews bekeken, deze was nieuw voor mij.
                          Ik onthoud vooral het besluit: “This car puts a smile on your face !”
                          :driver:

                            Toch nog even wat nutteloze info spuien. Christian Gebhardt van Sport Auto deed met de 718 cayman S ongeveer dezelfde tijd over de Nordschleife dan met de 981 GT4. De GT4 op semislicks deed 7:42 en de 781 CayS op gewone zomerbanden deed 7:46.

                            981GT4

                            718 CayS

                            OK is geen wetenschappelijke vergelijking, want op andere momenten, andere temperaturen en weersinvloeden enz …
                            Reken nog maar eens dat in handen van wij de doorsnee bestuurders het verschil nog kleiner zal worden of zelfs zal omdraaien in het voordeel van de 718 !

                              [quote=”Harley G” post=246120]Als jullie de post van Dirk volledig zouden lezen dan weet je dat hij een 718S gaat kopen of heeft …[/quote]

                              drie opeenvolgende all-nighters doet blijkbaar niet veel goeds, ook niet aan een gezond lijf.

                                Een vrij realistisch review van de 718(S)

                                  Als je huidige zo goed onderhouden en in goede staat is….zou ik hem houden.
                                  Ik heb met de Cayman S 718 gereden met sportuitlaat en Sportchronopakket en in met een 981 2.7 Boxster met sportuitlaat en sport chrono…. De beleving met de flat 6 is toch anders. Ga je voor flitsende prestaties dan moet je voor de 718S gaan. Just my 2cts.

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.