Terug goed nieuws – nummerplaten

Home Forum Porsche Talk Terug goed nieuws – nummerplaten

• Maker
    Discussie
  • Wie met een gepersonaliseerde nummerplaat aan zijn auto wil pronken, zal daarvoor binnenkort 2.000 euro moeten ophoesten. Dat staat in een koninklijk besluit van Mobiliteitsminister Jacqueline Galant (MR), dat vrijdag groen licht kreeg van de ministerraad. Het gaat om een verdubbeling van het huidige tarief.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
    • mercie mannen :up: :up: link werkt, maar de combinatie (s) die ik graag wou is reeds bezet…. :bounce: :bounce: :bounce:

Werkt bij mij ook. :salut: :salut: :salut:

Die site werkt met sessies, de link werkt dus alleen bij diegene die hem gepost heeft. Deze zou het wel moeten doen:

KLIK

Enjoy!

Bizar, bij mij werkt die perfect. Iemand anders die even kan testen?

[quote=”stekki” post=234413][quote=”wing67″ post=234409][quote=”Harley G” post=215647]Heb die al eens gesimuleerd maar blijkbaar kunnen spaties niet en dan wordt het HarleyG…. Bwoah, ja wrm ni eigenlijk. Die zal nog niet weg zijn.. :coolness:[/quote]

Gert waar kan je dit simuleren? is er ergens een website waar je dit kan nakijken of de “”naam”” voor je nummerplaat nog vrij is??[/quote]

http://www.mobilit.fgov.be/WebdivPub/wmvpstv1?SUBSESSIONID=3677049

Rechterkant vd pagina. Aub ;-)[/quote]
              Hallo Stekki, kan je deze link eens nakijken want bij mij werkt die niet :bounce:

@triumph1
              , hier ga ik met je mee, de een geeft al wat meer uit aan zijn wagen als de ander, maar daar moet ieder natuurlijk vrij in zijn…, ieder zijn ding zeg ik dan… :up:

We hebben het nog zo slecht niet want we kunnen met een Porsche rijden;en wat de nummerplaten betreft daar heeft ieder zijn eigen keus in.Er zijn zelf Porsche rijders die om de 6maanden hun plaat binnensturen om enkele 100 euros te sparen, dus laat iedereen zijn ding doen,Ik heb nog geweten dat je op speciale autos 33%BTW moest betalen en toen werden die ook gekocht.

[quote=”wing67″ post=234409][quote=”Harley G” post=215647]Heb die al eens gesimuleerd maar blijkbaar kunnen spaties niet en dan wordt het HarleyG…. Bwoah, ja wrm ni eigenlijk. Die zal nog niet weg zijn.. :coolness:[/quote]

Gert waar kan je dit simuleren? is er ergens een website waar je dit kan nakijken of de “”naam”” voor je nummerplaat nog vrij is??[/quote]

http://www.mobilit.fgov.be/WebdivPub/wmvpstv1?SUBSESSIONID=3677049

Rechterkant vd pagina. Aub 😉

[quote=”Harley G” post=215647]Heb die al eens gesimuleerd maar blijkbaar kunnen spaties niet en dan wordt het HarleyG…. Bwoah, ja wrm ni eigenlijk. Die zal nog niet weg zijn.. :coolness:[/quote]

Gert waar kan je dit simuleren? is er ergens een website waar je dit kan nakijken of de “”naam”” voor je nummerplaat nog vrij is??

IDD :mrgreen: Zolang 1000€ vrijwillig uitgeven aan leuke bijkomstigheden ons bezig houdt, hebben we nog geen slecht nieuws in ons leven. :sarcastisch Hout vasthouden en houden zo. :popcorn:

[hide]Ik snap al de commotie niet. Het doet me als autoliefhebber hoegenaamd niks dat ze de prijs van die platen omhoog doen. Al maken ze die tien keer zo duur, daar heb je als autoliefhebber geen last van want je kan perfect van je auto genieten zonder zo een gepersonaliseerde plaat. Liever dat dan dat ze de biv of de jaarlijkse rijtaks omhoog doen, want daar heb je wel last van ![/hide]

PB

@HLN-reacties :up:

[quote=”Mushroom” post=216764]Voor een forum voor “liefhebbers” te zijn zitten er hier toch veel HLN-reacties tussen :puke:[/quote]

+1

Voor een forum voor “liefhebbers” te zijn zitten er hier toch veel HLN-reacties tussen :puke:

ken

amaai Ruffie, ik wist niet dat het in UK zo duur was.

ik vind het wel tof om te zien en diegene dat het willen plaatsen, die plaatsen het, ik heb daar geen enkel probleem mee.
                                en soms zie je wel leuke combinaties
                                ook meer en meer firma’s kopen er, dat heet dan marketing 😀

Wil je pronken, dan moet je maar betalen.
                                  Geen probleem mee.
                                  Mag gerust 10.000 kosten. Is dan nog goedkoop in vergelijking met de UK waar sommige platen verhandeld worden voor 50k.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.