Terug luchtgekoeld :)

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Terug luchtgekoeld :)

• Maker
    Discussie

• Hellraiser
    Deelnemer

Daarnet terug ne luchtgekoelde gekocht 🙂

[URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/Mobile%20Uploads/20160425_205209_zpsangmxrz6.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/Mobile%20Uploads/20160425_205209_zpsangmxrz6.jpg[/IMG][/URL]
      [URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/Mobile%20Uploads/20160425_205153_zps7qpak0te.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/Mobile%20Uploads/20160425_205153_zps7qpak0te.jpg[/IMG][/URL]

Me happy :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 343)
        • Hoi Jeroen,

Sliverknit is wat standaard in de 911 zit,
          Naaldvilt is wat gebruikt werd om de RS lightweight en RSR mee af te werken,
          is lichter, soepeler en minder duurzaam ook wel, maar voor die 2000km/jaar
          en een paar keer de kindjes achterin maakt dat niet zo veel uit.

Groetjes,
          Johan

J

Is goed mogelijk.
            Het viel me op dat die rugleuning niet zo netjes waren als de rest.
            Als je het vraagt, kan het misschien nog wat strakker getrokken worden.

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Wat is het verschil tussen naadvilt en slivernit?

Als de voorzijde maar super zijn ,is nog steeds het belangrijkste

Nee een Firma uit Breda, G&G, die van de lollipop en singer-stoelen.

Kan misschien ook wel mijn materiaalkeuze zijn.

Doordat ik de auto volledig in RSR Naaldvilt wou, heb ik geopteerd
                om de achterkanten van de rugleuning daar ook in te bekleden.
                Misschien is dit minder stug dan het standaard Sliverknit en zie je daar sneller
                de nietjes en welvingen van het leder door?

J

een bedrijf in Boutersem toevallig?

Ben nog niet gaan kijken dus ik hoop dat het in het echt beter meevalt.

Het bedrijf waar hij nu binnen is doet eigenlijk niets anders dan 911jes
                    en wordt vrij hoog aangeschreven..

J

[quote=”Hellraiser” post=280378]Weer wat vooruitgang 😀

[/quote]

Geen expert hier, maar dit ziet er maar amateuristisch uit.
                      Nietjes in de bekleding zijn slordig geplaatst en die golvende rand van de bekleding ziet er niet uit, vind ik.

Nogmaals, ik ben geen expert, ik vind het er gewoon niet zo netjes uitzien.

Thx 🙂

Nieuwe binnenbekleding ziet er heel netjes uit :up: :up:

Dag Johan, dat is juist , ik was een paar oude foto’s intussen aan het bekijken , Porsche had soms een vreemde smaak in de jaren 70 op gebied van racerij 😀

groetjes Paul

Hoi zuff,
                              Heb deze speciaal bij ghe (happich)
                              besteld omdat ze nog steeds identiek gemaakt worden aan de originele
                              voor de RSR uit 73 🙂
                              Ze zien er misschien goedkoop uit,
                              maar dat was wat Porsche er destijds ook opzette.
                              Groetjes,
                              Johan

prachtige 911 Targa met verbrede wielkasten , enkel doodjammer dat je van die ” externe -goedkoop -uitziende- motorkapsloten” vooraan hebt geplaatst ; dat vind ik een beetje sneu : die rubberen sloten vind je terug op veel aanhangwagens.

Vind je niet dat onderstaande voorbeelden meer aansluiten bij de racerij van vroeger ?

Mooi gedaan

dat komt hier dik in orde …..:up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 343)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.