Terug online

Home Forum Porscheforum mededelingen Terug online

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Ha, we zijn terug online 😀

Ik begon al afkick verschijnselen te vertonen 🙂
      Heb uit miserie zelf het Nederlandse forum beginnen lezen (grapje hé).

Blij dat alles terug online is.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
      • Voor de mensen die hun privé berichten nog willen checken, je kan nog steeds op het oude forum via https://porscheforum.be/phpBB/ ;^)

werkt dat nog? ben nu een paar contacten kwijt die ik wil terughalen….

grts,

rob

De PFB markt heb ik idd gevonden maar alle te koop aangeboden onderdelen van weleer zijn verdwenen alsook vond ik niets “te koop gezocht”
          Vandaar mijn vraag daar dit vroeger mede op het forum stond .
          Het topic vraag en aanbod heb ik niet gezien . Niet goed gekeken of gewoon niet zichtbaar ?

911-lover schrijft:

Ik mis de te koop en gezocht rubrieken ?

Beter kijken Koen, de Topic vraag en aanbod staat er voorlopig nog, weliswaar zonder de posts en met de volgende uitleg:

[b]De sectie vraag en aanbod is geen onderdeel meer van het forum,
            voor kopen en verkopen kan u terecht op de porschemarkt op deze site. Terug te vinden onder de “PFB Markt” tab.[/b]

Als je dus op de pfb markt klikt, kom je Hier op de PFB markt terecht !
            8)

Wim

Staat toch op de home pagina Koen.
              Kopen en verkopen, of bedoel je die niet.

Ik mis de te koop en gezocht rubrieken ?

Blijkbaar ben ik al mijn privéberichten kwijt.
                  Ziet er allemaal mooi uit, maar ik moet nog een beetje mijn draai vinden.

Hier werkt alles vlot .
                    Wat wel al een paar keer is opgevallen is dat de volledige pagina er soms niet opstaat.
                    Een deel van de tekst mankeert of een deel van de avatars-blok

tergend traag ?

vreemd, bij mij alleszinds niet, met welke browser surf jij, want dat kan wel een verschil betekenen…

Mooie site geworden maar precies tergend traag geworden ook 😥
                        Groot nadeel : ik word zo een koffieverslaafde 😆

Korte en bondige reaktie:prachtig werk Dave.

HEY IEDEREEN
                            wat is het super trug online tezyn kunne we terug kibbelen over onze gedeelde passie
                            mercie aan iedereen die dit heeft mogelijk gemaakt
                            mvg tom

reys schrijft:

Help, ben ik nu een beetje dement aan het worden of…maar tap “nieuwe ad” werkte tot voor antwoord niet.
                              Vlug ad’je posten en dan Klara opzetten 😉

Ik heb deze opmerking nogal gekregen, als je de eerste keer een ad wil invoeren moet je eerst je gegevens invullen en bewaren dan even uit de pfb markt gaan en daarna weer terug gaan en dan werkt de ad knop wel… is een bug die we gaan proberen opsporen en wegwerken. Maar nogmaals, dit is alleen bij je eerste ad normaliter.

we zullen het eens bekijken

911-lover schrijft:

Twee dingen die me voorlopig zijn opgevallen .
                                  Nog maar weinig berichten meer per pagina . Vroeger 20 of 25.
                                  En telkens ik na een werkdag terug online ga moet ik me opnieuw aanmelden ondanks dat ik “onthouden” heb aangevinkt .

Inderdaad, nu nog maar 6 berichten per pagina.
                                  Dat zou men best mogen aanpassen naar 20 of meer, is ook gebruiksvriendelijker.

Anoniem

Help, ben ik nu een beetje dement aan het worden of…maar tap “nieuwe ad” werkte tot voor antwoord niet.
                                    Vlug ad’je posten en dan Klara opzetten 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.