Terug Online !

Home Forum Porscheforum mededelingen Terug Online !

• Maker
    Discussie
  • We zijn weer online, na een dag van helse aanpassingen zijn we van server verhuisd, dit houd in dat we nu een iets grotere bezoekers capaciteit aankunnen, en dat ook de snelheid van het surfen zou moeten verbeteren voor de bezoekers die regelmatig met een traag forum geconfronteerd werden.

We draaien nu op een nieuwe php versie waardoor er heel wat achter de schermen moet herschreven worden, dus voor je effectief veranderingen aan het forum merkt, dat kan nog even duren, maar we zijn er mee bezig.

We hebben intussen de eerste joomla update gedaan om de veiligheid van het forum en de vlotte werking te garanderen, nu volgt ook nog een forumsoftware update van kunena waardoor onze moderatoren meer mogelijkheden zullen krijgen.

Hopelijk zijn dan ook de avatar en de picupload problemen van de baan.

We houden je op de hoogte !

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 117)
    • ik snap het niet, het “plaats bericht” knopje staat gecenterd, dus het hoort bij iedereen in het midden te staan, het typveld past zich automatisch aan aan de schermresolutie die je zelf instelt op je pc. Dus hier zou normaal geen probleem mee mogen zijn. Hoeveel mensen hebben dit probjeem buiten Sig ?

En ik vraag even jullie geduld voor alles op punt staat hé mensen, zoals al eerder gezegd, ik had het ook klaar kunnen laten plaatsen maar dan waren we ruim een week of langer offline geweest, nu is het allemaal even zoeken, maar we kunnen blijven posten intussen…

Wim

Even hard naar David

[quote=”cabrio wim” post=85168]

Al eens F5 geprobeerd, of CTRL en scrollen, dan verandert het beeld ook.[/quote]Bij mij niet, heb ook allemaal rode kruisjes in de balk. Ga maar weer naar rechts spatie’n 🙁

Wim

In de link die ik plaatste staat hij bij mij gewoon in het midden onderaan tekstvak.

Al eens F5 geprobeerd, of CTRL en scrollen, dan verandert het beeld ook.

[quote=”cabrio wim” post=85165]Zien/krijgen jullie dit dan niet.

https://porscheforum.be/forum/3-porscheforumbe/85164-re-terug-online-/post?do=reply

Juist wel en daar staat nergens in beeld een knop “plaatsen”.
              Het is een megagroot typveld, heel lang vooral en dan ga ik niet zoals Marc, spontaan een uur op de spatiebalk duwen in de hoop dat er een knop voorbij komt. Ik kan nu eeuwig doortypen voordat de regel vol is. En nu nog zie ik die knop niet;)

Dank Marc, heb het even uitgeprobeerd en zie het nu staan……………heel ver naar rechts.

Wim

[quote=”Sigrid” post=85160]Bij normale manier van berichten plaatsen mist de opmerking “plaats bericht”.
                    [/quote]Sig, dat heb ik ook, oplossing, met de spatiebalk naar rechts komt ie vanzelf in beeld.

Wim

Das heel uniek dan, maar ik weet wat je bent, dus bij deze

Zie ook ineens dat ik geslachtsloos ben

Kan geen berichten plaatsen, behalve op deze manier, zoals Bul al aangaf.
                          Bij normale manier van berichten plaatsen mist de opmerking “plaats bericht”.
                          Vanmiddag al een tijd aan het kl&te geweest, maar niets werkt…..grrrr.
                          Posten zijn ineens ook enorm opgerekt.
                          Vond het blauw wel mooi, maar nu ineens grijs, jammer.
                          En helaas voor jullie, geen foto’s van de 964 restauratie.

Anoniem

Als je nu kleurenblind bent ,welk kleur zie je dan ?Hopelijk geen roze .

Vind da blauw toch behoorlijk fel zulle!!!

aanwezig, ziet er voor mij heel goed uit

Alez, jullie krijgen Elio

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 117)
                                • Het onderwerp ‘Terug Online !’ is gesloten voor nieuwe reacties.