Terug van weggeweest

Home Forum Stel jezelf even voor ! Terug van weggeweest

• Maker
    Discussie
  • Hallo allen,
    Graag wou ik mezelf even voorstellen; ik ben Luc, woonachtig in het Waasland en woon samen met mijn geweldige vriendin Conny. Ruim 3 jaar geleden kocht ik mijn 1ste Porsche; een Cayman 2,7. Ondertussen was ik ook reeds lid van dit forum. Vandaar de titel : terug van weggeweest. Deze auto had ik ongeveer 2 jaar en was op dat moment mijn enigste voertuig. Ik heb hem dan ook verkocht omwille van deze reden (onhandige boodschappenwagen). Onlangs besloot ik om mij terug een Porsche aan te schaffen daar de situatie een beetje veranderd is. Ik heb een daily auto die ik gebruik voor de zaak en de Porsche wordt enkel gebruikt voor partie plaisier. Ik kocht een 4 jaar oude 997 S met 67.000 km en heb hem sinds 2 weken in bezit. Héél tevreden maar vooral een volledig andere auto dan de Cayman. Wordt ongetwijfeld vervolgd en de foto’s komen asap. Beste groeten, Luc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Mooie kleur ! en welkom terug !

Hallo,
        Eens kijken of dit lukt.
        Enige weken geleden had ik beloofd om een aantal foto’s van mijn nieuw lief en mijnen brommer hierop te plaatsen.
        Ik ben benieuwd,
        Luc
        [attachment]IMG_4187.JPG[/attachment]

[attachment:2]IMG_4195.JPG[/attachment]

[attachment:3]IMG_4183.JPG[/attachment]

[attachment:4]IMG_4198.JPG[/attachment]

Hallo,
          Eens kijken of dit lukt.
          Enige weken geleden had ik beloofd om een aantal foto’s van mijn nieuw lief en mijnen brommer hierop te plaatsen.
          Ik ben benieuwd,
          Luc

Hoi, net terug uit vakantie.
            Dat moet ongeveer 3 jaar geleden zijn (ttz ik had de Cayman vanaf 2008 tem 2010) dus maw woorden daar ergens tussen.
            Inderdaad mijn forumnaam was toen ook BeerMetWielen.
            Ik probeer deze week nog foto’s te maken en hierop te plaatsen (ben geen krak in het computergebeuren maar zal mijn best doen)
            Ciao a tutti.
            Luc

Welkom terug op dit gegroeide forum .
              Wanneer was je voorheen hier en was je forumnaam dezelfde ?
              Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor 😉

Anoniem

Welkom terug 😀
                @ Funny : toch een geluk dat we niet in NL wonen, daar kost de benzine nog een 20 cent meer 😯

Ja rocco we zullen wij maar gaan werken om onze dure benzine te betalen . 😥 😉

[quote=”BeerMetWielen” post=97811]ok komen er aan maar eerst een weekje vakantie nemen. :lol:[/quote]

welkom … sommigen hebben toch een leven hé :mrgreen:

Welkom!! :driver:

Welkom ,en alles wordt groter ,zowel wagen als forum ! 😉
                        Veel succes met de wagen en heerlijk genieten van je vakantie .

Nog iemand van het waasland.
                          Welkom!

Wim

Welkom terug Luc op het groot geworden Porsche forum. 😉

Weer een Porsche gek erbij, WELKOM !

Welkom back Luc ! :drink:

proficiat en welkom hier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.