That’s the spirit !

Home Forum Zeverhoekje That’s the spirit !

• Maker
    Discussie

• gd1

Net om 7.45 u op de ring rond Brugge een 968 Cabrio met nummerplaat CP 968 MET OPEN DAK !!! met een temperatuur van -6° moet kunnen…:driver: :happy: :happy:
      Wat zeggen ze van dat Porsche volk ? Dikke nekken ? Nee man, echte die hards :relaxman:
      jammer genoeg geen foto kunnen nemen.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • PB

[quote=”porschky” post=90122]Patrick: een ombouwset, of beter ombouwkap met glazen ruit voor de eerste Boxsters bestaat!! Ik denk dat het ook bij Porscheshop.UK te bestellen was…[/quote]

Thanks voor de info porschky
        Eens kijken hoeveel zo’n update me gaat terug zetten. :mrgreen:

gd1

Nee, te druk verkeer en daarbij ge weet toch wel da ge nie moogt zee-sm-men terwijl ge rijdt ? :happy:

[quote=”gd1″ post=90069]jammer genoeg geen foto kunnen nemen.[/quote]

Het was te koud om uw raamke open te draaien zeker 😈 😉 😆 😆 😆

Patrick: een ombouwset, of beter ombouwkap met glazen ruit voor de eerste Boxsters bestaat!! Ik denk dat het ook bij Porscheshop.UK te bestellen was…

ik reed ook zoveel mogelijk open.
                negatieve temperatuur, handschoentjes aan en kapje open! Super

Waarschijnlijk was zijn elektrisch dak gewoon kapot

PB

Mijn vrouw reed met haar Tigra enkel dicht als het regende.
                    Dat bracht haar soms wel een “die vangt” gebaar op van haar medeweggebruikers. :wtf:

Nu ze met de Boxster niet kan open rijden met deze koude temperaturen
                    (kans op scheuren van de plastic achterruit)
                    heeft ze het eerste minpuntje gevonden aan haar P.

Wat dan weer gelijk met zich bracht, dat ze een “glazen versie”
                    op haar verlanglijstje gezet heeft. :respekt:

nice one! Al zou ik dat nu niet doen met al het zout op de baan 😳

XXX

Waarom koop je in godsnaam anders een cabrio of targa voor.
                        Met mijn vorige cabrio reed ik ook altijd open. Fantastisch leuk als alles ondergesneeuwd is.
                        Blijkbaar accepteerd men dit enkel van mensen in een ‘old brittish car’…
                        Den truuk is genoeg jenever te drinken zonder gepakt te worden, ‘t is goed tegen de koude :drink:

Wim

Dank U, ik heb gisteren ook nog open gereden. 😉

Is zeker en best te doen met dit weer. 8)

brrrr , krijg al kou door het te lezen , zijn toch gekke mensen hé 😎 😎 😎 😎

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.