The beast is back in town

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 The beast is back in town

• Maker
    Discussie
  • Voila,

Zoals beloofd eerste foto’s …wel met de I-phone, maar de rest komt nog.

Attachments:
    • IMG_0769.jpg
    • IMG_0770.jpg
    • IMG_0773.jpg
    • IMG_0779.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • niet dat mijn mening er toe doet, maar kan het toch niet laten……not my cup of tea
      Geef mij deze sexy verschijning maar in unicolour…

Op vraag van hierbij een foto van de achterkant 🙂

IMG_0774.jpg

IMG_0775.jpg

F

Ziet er goed uit. Foto van de achterkant van de S4 mag uiteraard altijd nog hé 😉

ASI

2 woorden : mooi mooi!!

De vraag is nu natuurlijk of er ook “Mobil Einz” in de motor zit 😉

Yep Sensa indeed wrapping en ik vind ook dat je vrouw smaak heeft 🙂

Mijn vrouw vindt ’em geweldig!!!! En die heeft smaak want die heeft ook mij gekozen 🙂 🙂
                Wrapping???

De bestickering kleedt ‘m wel slank af – die 4S ..

… maar voor de rest een knap kleedje !

Thx allemaal voor de leuke reacties, we zullen elkaar zeer zeker zien in de maand mei… Tunnels van Antwerpen, Francochamps, Eindhoven…gelegenheid genoeg om er over te praten en ervaringen uit te wisseln.
                    Toch wel leuk zoveel positieve racties, geeft een goed gevoel!

mvg

Frank

ZEER knappe livery

dit is wel zeer mooi gedaan,het maakt de wagen zelfs exclusief.

ja miljaar, vet!!

Mooi!

Jawadde. Ferm!

Die heb ik daarstraks op de antwerpseweg (Geel) gezien !
                                😉

Wel wel, wat een gedaanteverwisseling !
                                  Knap gedaan. Ik neem aan dat het allemaal wrap is ?
                                  Ik wil een foto van de achterkant !!!!!!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.