The manual gearbox preservation society

Home Forum Porsche Talk The manual gearbox preservation society

• Maker
    Discussie
  • het minderhedenforum heeft ook een zelfhulpgroep gestart en verkoopt T-shirts voor funding

557_o.jpg

10 reacties aan het bekijken - 346 tot 355 (van in totaal 355)
    • Mm, ik heb in de 968 toch nog geen koffiebeker meegenomen, wat ik in de Cayman met PDK vaak doe… :engeltje:

‘t Is geen avance Stijn, ze “zien” het niet 😥
        Voor hun is schakelen op een knopje drukken. Veel gemakkelijker dan al die moeite doen. Dat “al die moeite” een mechanisch kunstwerk is, dat schakelen de perfecte harmonie tussen mens en machine is… No comprendre.
        En dan de eeuwige dooddoener dat het toch *zoveel* sneller is dan handmatig…
        Dat een fractie van een seconde iets uitmaakt als je miljoenen in een F1-stal geperst hebt, ok, maar om bolleke pijl te rijden? :sarcastisch :mrgreen:

Over uwen daily moeten we het nog eens hebben want je kan perfect tegelijktijdig een broodje eten, telefoneren, schakelen en sturen. Wanneer wordt uwe nieuwe geleverd? Ik zal ‘t u eens demonstreren dan. Voor mij ne smos met veel saus op 😈

Dat kan ook allemaal perfect met pdk hoor 🙂

Bij een klassieke 911 of transaxle hoort dan weer een manuele bak

123

[quote=”dirk l” post=264671]Nen dogleg zei je :think:

http://www.witmerodijk.nl/te-koop/porsche-911-2.2s-targa-1970/521%5B/quote%5D

ik denk dat die van een maat van me geweest is in NL

edit, nee toch niet

Een nulleke teveel, anders direct! :mrgreen:

Nen dogleg… :lekker: :lekker: :lekker:
                  1 van de redenen waarom ik graag terug een pré-impact zou hebben :driver:
                  Dat is pas autorijden :respect2:

Ik dacht dog leg :engeltje:

Die Australier is een rare… Ik heb hem al horen verklaren dat geel bij een Porsche “midlife crisis” uitschreeuwt. Maar met scabreuze T-shirts rondlopen is geen bezwaar voor je reputatie blijkbaar. Hij heeft er nog één met “my penis hurts when I pee”…

XXX

Echte mannen hebben een 915 :engeltje:

10 reacties aan het bekijken - 346 tot 355 (van in totaal 355)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.