the stig ontmaskerd…en het is ????

Home Forum Zeverhoekje the stig ontmaskerd…en het is ????

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • I know, ik was duidelijk te vroeg met mijn opmerking… komt ervan als de Humo maar van tot de donderdag gaat met zijn programma-overzicht… 😉

afgelopen vrijdag was de herhaling om 22u

Voor diegene die afleveringen missen: http://www.finalgear.com kan je ze via torrent downloaden (ook de fifth gear en top gear australia).

het is inderdaad frustrerend om vast te stellen dat op het eerste zicht in Humo het programma NIET meer herhaald wordt later op de week, zoals vroeger inderdaad wel gebeurde! 😥 Misschien dat mensen het een beetje te veel van het goede vonden omdat ook de BBC, na het afsluiten van de telkens triest korte seizoenen van Top Gear, bijna alles nog eens toonde in een ‘best of’ overzicht??

‘t Was idd een top aflevering, een uur lang genieten!!!

Maar dat Schumacher The Stig is… Vergeet het maar hoor 😈 Ze trokken het zelf al in twijfel op’t einde en zeg nu zelf, wat zou The Stig nu nog zijn zonder de magie en het mysterie errond? 😉

Was één van de beste afleveringen ooit, vroeger werden die altijd op dinsdag heruitgezonden. Als dat nu nog zo is dan zeker kijken !!
                De race tussen de 3 vormen van vervoer is echt subliem !! Puur genieten.

haha, ging net hetzelfde krantenartikel posten http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Showb … Gear.dhtml

minder leuk; blijkbaar heb ik de start van een nieuw seizoen gemist! Damn…

Moesten ze wel zo spelen, anders hadden ze nooit een FXX in de studio gekregen, laat staan een fast lap organiseren!
                    Stigy Bird blijft gewoon zijn rol spelen. 😀

Hier nog eentje 😯

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.