Thieu 964

Home Forum Stel jezelf even voor ! Thieu 964

• Maker
    Discussie
  • Ik zal mij even voorstellen zoals het hoort.

Ik ben Thieu en woonachtig in de mooie Kempen en al sinds mijn geboorte gek van luchtgekoelde Porsches, althans dat is wat mijn grootvader zegt. Het is van hem dat ik mijn eerste Porsche gekregen heb want zelf rijd hij er niet meer mee, te oud zegt hij en dus heeft hij hem aan mij geschonken.

Voor mij ideaal, en dus, dank u Vake.

Het is een 964 Cabrio, heeft wel wat gebruikerssporen maar ik ben er zeer blij mee en zal de kleine euvels met de tijd wel oplossen. Ik hoop nu zo snel mogelijk mijn rijbewijs te halen zodat ik de weg op kan, samen met mijn vriendinnetje Rosalie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • thieu en rosalie enkele jaren later …

pennewitz.jpg

[quote=”deepee” post=232104]na lang speuren heeft de ingehuurde PI eindelijk Rosalie gespot.
        ton onze verbazing was ze niet in verwacht gezelschap; dus Thieu jongen er is concurrentie … 😆
        [/quote]

:wtf: :wtf: NoNonoooo… voor mijn Rosaltietje GEEN chromed out pimped out pussy mobile

Alleen het beste voor mijn meisje

458984_508333995865723_1200280865_o.jpg

XXX

Voor de kenners, een rijbewijs komt tegenwoordig pas vanaf uw 21ste … 🙄

welkom,nu snel je rijbewijs :driver:

na lang speuren heeft de ingehuurde PI eindelijk Rosalie gespot.
              ton onze verbazing was ze niet in verwacht gezelschap; dus Thieu jongen er is concurrentie … 😆
              1eL57km.jpg

Dienstvoertuig inbegrepen !
                Ben benieuwd

de originele vacature staat momenteel gewoon online. de bewerkte versie zal ik je per PB bezorgen want dan is de kwaliteit wat beter.

Schitterend Deepee :applaus: , waar vind ik die poster?

ooit vind je de job van je leven …

job.jpg

Nu hebben we alle foto’s gezien waarmee je ons om de oren hebt geslagen.
                        Maar nu willen we ook een foto van z’n vriendin zien.
                        Misschien is die wel 28 jaar je weet maar nooit

XXX

Ferm Thieu 964, al goed dat grootvader een lolbroek is 🙂
                          Nu ‘m nog zo mooi krijgen als de Targa van opa, eens over zijn rug wrijven hé.

Oh, leuk die verborgen teksten, ik vroeg me al af ik ben ingelogd en kan van deepee niets meer lezen…

.[hide]Interessant.
                            Bedankt Deepee[/hide] :):)

[hide]die vraag is me dit weekend ook nog gesteld, dus leg ik het even uit voor de hele PFB gemeenschap. wanneer mijn post een persoonlijk of eerder privaat karakter heeft, maar nog publiek genoeg om er geen PB van te maken, dan kan ik dit verborgen houden voor niet ingelogde meelezers.
                              hoe je dit doet: zoals je een tekst quote, maar dan met het icoontje een paar deuren verder:

privatePosten.jpg[/hide]

Deze had ik gemist.
                                Goed gevonden Luc.

@Deepee
                                , hoe komt het dat al uw berichten in een geel kader komen te staan?
                                Met erboven de tekst : Deze tekst is verborgen voor gasten. ????????

[hide]sommigen zijn in de wieg gelegd voor iets, anderen met iets …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.