Integrated drysump is helaas porsche marketing taal voor wet sump. Dus geen dry sump.
MT of PDK is natuurlijk persoonlijke smaak, laten we daar niet over discussieren.
Wat er ook van zei, het blijft een coole bak die mijn interesse opwekt, zelfs met manuele bak ! Wil hem in het echt zien, hoe rapper hoe liever. Config voor mij, kleur geel, carbon zetels, clubsportpakket, sportchrono, klaar. Niet teveel tralala in zo nen bak. Matte spoiler is wel een goed gedacht, kwestie van hem optisch wat weg te toveren, want da’s niet zijn mooiste eigenschap, vooral die twee spoilerbrackets ziet er wat Japanese tuning crap uit.
Duitse config heeft prijzen.
[quote=”pvdw” post=196529]Integrated drysump inbegrepen 😉
En als je autocar interview van 10 min bekijkt …. Geen pdk omwille van BELEVING en INVOLVEMENT …. PUUR ANALOOG DRIVING SENSATIONS
Om tegemoet te komen aan de vraag in de markt, de hardcore puristen…. Voel me op één of andere manier enorm aangetrokken tot dit bakske 😉
Geel met matte spoiler, rood idem, ofwel donkergrijs of zwart, interieur met contrastnaden, telkens met clubsport, bi-xenon en carbonpakket…. En wat extra’s alleen benieuwd naar de prijs … Configurator bij Porsche voorlopig blanco prijzen…[/quote]