Home › Forum › Porsche Talk › This is it ! Cayman GT4
- Dit onderwerp bevat 132 reacties, 40 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door
bccars.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Shit… Bedankt voor info Bcc
Nevertheless… Very interested en madame is misschien ook nog te overtuigen, reactie was in idee geval vrij positief… Goed begonnen half gewonnen…morgen krijg ik prijs op maat hmmmm….
Integrated drysump is helaas porsche marketing taal voor wet sump. Dus geen dry sump.
MT of PDK is natuurlijk persoonlijke smaak, laten we daar niet over discussieren.Wat er ook van zei, het blijft een coole bak die mijn interesse opwekt, zelfs met manuele bak ! Wil hem in het echt zien, hoe rapper hoe liever. Config voor mij, kleur geel, carbon zetels, clubsportpakket, sportchrono, klaar. Niet teveel tralala in zo nen bak. Matte spoiler is wel een goed gedacht, kwestie van hem optisch wat weg te toveren, want da’s niet zijn mooiste eigenschap, vooral die twee spoilerbrackets ziet er wat Japanese tuning crap uit.
Duitse config heeft prijzen.
[quote=”pvdw” post=196529]Integrated drysump inbegrepen 😉
En als je autocar interview van 10 min bekijkt …. Geen pdk omwille van BELEVING en INVOLVEMENT …. PUUR ANALOOG DRIVING SENSATIONS
Om tegemoet te komen aan de vraag in de markt, de hardcore puristen…. Voel me op één of andere manier enorm aangetrokken tot dit bakske 😉
Geel met matte spoiler, rood idem, ofwel donkergrijs of zwart, interieur met contrastnaden, telkens met clubsport, bi-xenon en carbonpakket…. En wat extra’s alleen benieuwd naar de prijs … Configurator bij Porsche voorlopig blanco prijzen…[/quote]
En hebt ge u ene besteld PDS?
De blauwe is echt :coolness: !
Vraag me wel af waarom de 3.8 ook geen 400pk krijgt zoals bij de 991 S.Komaan Krokodile. :up: :up:
Verras me en zie dat je de eerste bent :first: :first:
We gaan 7 maart eens kijken naar Geneve :happydance:
Het kan een verkeerde indruk zijn, maar ik vermoed dat de zijdelingse luchthappers iets “gapender” zijn. De achterbanden zijn elk 30 mm breder (295 vs 265 mm) dus het zou kunnen dat de wielkasten iets zijn uitgestulpt om het zaakje af te dekken.
Dè optie lijkt de 03 – Clubsport Pakket: rolkooi etc…
Ideale tracktoy, groepsaankoop voor drift en circuitdagjes :happydance:
Mijn excuses, had ik dus verkeerd gekeken.
De carrosserie zal dan waarschijnlijk toch dezelfde zijn hé :respect2:Wielbasis is 9 mm langer! Geen 9 cm…
En dat zijraampje ziet er mij identiek uit?De Belgische prijs staat er nu ook op: €88.451
En je kan de brochure downloaden.Zalige wagen, waar zo te zien serieus aan gewerkt is.
Op de officiële website van Porsche zie je duidelijke verschillen in de gegevens en de carrosserie.
Zo is bv de wielbasis maar liefst 9 cm langer dan bij de standaard Caymann.
Hij is ook 16 cm breder dan de gewone en een aantal cm lager, maar dit kan aan de ophanging liggen natuurlijk.
Met andere woorden, het is een volledig andere wagen.
Als je de foto’s vergelijkt, zie je dat het driehoekig zijraampje achter de deur totaal anders is. :wtf:Integrated drysump inbegrepen 😉
En als je autocar interview van 10 min bekijkt …. Geen pdk omwille van BELEVING en INVOLVEMENT …. PUUR ANALOOG DRIVING SENSATIONS
Om tegemoet te komen aan de vraag in de markt, de hardcore puristen…. Voel me op één of andere manier enorm aangetrokken tot dit bakske 😉
Geel met matte spoiler, rood idem, ofwel donkergrijs of zwart, interieur met contrastnaden, telkens met clubsport, bi-xenon en carbonpakket…. En wat extra’s alleen benieuwd naar de prijs … Configurator bij Porsche voorlopig blanco prijzen…
Blauwe is goed voor mij
Gele is goed voor mij
Rode is goed voor mij
Enz
….
Ik ben gene moeilijke mens he :driver:Ps: ik hou mijne witte met PDK :ass: :engeltje:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.