This is it ! Cayman GT4

Home Forum Porsche Talk This is it ! Cayman GT4

• Maker
    Discussie

• pvdw
    Deelnemer

Denk dat ik weet wat mijn volgende wordt…

Even snel op de ring als laatste 911 GT3
      3.8 motor met 385pk
      GT3 ophanging en remmen
      Manuele bak
      Pure fun !

GT4
      image_2015-02-04.jpg

image_2015-02-04-2.jpg

image_2015-02-04-3.jpg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 132)
    • Ive

Doe mij maar de gele, ….. of blauwe, als ‘k de lotto win *luv

Is toch wel indrukwekkende wagen hoor ! Mechanische diff, instelbare ophanging. Enige wat ontbreekt is dry sump en pdk (en een heel klein beetje een 9k redline).

Nogmaals AP, maar nu bij Autobild:

Lap het spel begint al ik wil hem in het rood die van ons in zwart …. :up: :up:

S2

In het geel aub!!!

PDS

Wees blij Bart :first:

De GT3’s zitten ook weer in de lift heb ik de indruk :think:

Mooi ding, én waarschijnlijk een instant klassieker door de normally aspirated flat six die er nog in ligt :up:
                  Benieuwd wanneer/of die bubbel ook zal barsten ooit.
                  3 maand geleden smeten ze de 2e hands Jubi 991’s naar je hoofd, prijzen beginnend vanaf een goeie 100K, er stonden er 15 op Mobile. Nu, na het nieuws van de “standaard Turbo’s” nog 5, allen rond de 130K en allen PDK :sarcastisch :mrgreen:

PDS

Dat dacht ik ook direct :first:

[quote=”PDS” post=196457]Hmmm dat is zonde !!!! :bounce:[/quote]

Dat dacht ik ook direct.
                      Hier zou ik mijn huidige voor wegdoen indien PDK.
                      Niet dus :think: althans voorlopig 😀 bij Porsche weten we dat ze steeds met speciale modellen blijven komen.

nog een artikel over de GT4 “New manual-only Porsche Cayman GT4 is here to take on the 911” KLIK

PDS

Hmmm dat is zonde !!!! :bounce:

PDS

Is deze te verkrijgen met PDK ? :think:

:up: :popcorn:

[video]http://https://www.youtube.com/watch?v=2GmLnDmBW10[/video]

Cayman GT4 Porsche Belgium

Staat ook al op de website. Racinggelb über alles!

GT4.jpg

GT4_38_midengine.jpg

Het enige wat ik zou veranderen is de kleur van de achterspoiler. Daar lijkt matzwart me beter.

no problemo Vonheist…..we hebben geen lange tenen :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 132)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.