Tiens en waar zijn de dames porsche driving lovers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Tiens en waar zijn de dames porsche driving lovers

• Maker
    Discussie
  • Effe een topic in een ander technisch genre…
    Waar zijn de porsche-eigenaressen-drivers?? Neen, niet de bijzitters of de dames die de heer volgen in hun passie.
    Wel de dames (er wordt hier niet gevraagd noch gekeken naar aantal lentes of winters die ze mogen tellen) waarbij de heer ze volgt in hun passie?

Foto’s? mag, hoe het verhaal begon? moet getopict worden !

PS neen dit is geen zoektocht voor mezelf : ik heb maitresse maar ook officiële – gewoon ns iets andere kijk op de porschelife scene :respekt:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • [quote=”Porsche911lover” post=90775]Effe een topic in een ander technisch genre…
      Waar zijn de porsche-eigenaressen-drivers?? Neen, niet de bijzitters of de dames die de heer volgen in hun passie.
      Wel de dames (er wordt hier niet gevraagd noch gekeken naar aantal lentes of winters die ze mogen tellen) waarbij de heer ze volgt in hun passie?
      [/quote]

Dus helaas valt dame en heer met dezelfde passie af. Ook al vond de dame de auto en laat ze hem nu restaureren. Jammer 😉

Een vette mannewereld dus, kan ik best mee leven…Sea Sun en Porsches a ja wa dachten jullie

Porsche lover sinds kinds af aan maar nu pas op zoek om er zelf één te kopen …

[quote=”Mushroom” post=90796]Minst beantwoorde thread ooit… 😕
            Voor zover ik weet: nul.[/quote]

+1

Zelf kan ze zich uitleven als bestuurder van een volgwagen tijdens wielerwedstrijden.
              Ook niet simpel![/quote]

Hoe gaat het nu met Johny ? :mrgreen:

Attachments:
              • snijwonden_johnny_10072011_221032.jpg

@Vincent :applaus: Ja uw vrouwke heeft het van niet ver hè :driver: We hebben dat al meerdere malen mogen beleven op ritten met de club :respect2:

Die van mij (In A’pen: die van ons 😮 ) is niet happig om zelf te sturen met oldtimer of Porsche, maar was wel de snelste beslisser om onze boxster te kopen.
                  Zelf kan ze zich uitleven als bestuurder van een volgwagen tijdens wielerwedstrijden.
                  Ook niet simpel!

de mijne zit niet op internet maar zit maar al te graag achter het stuur van de 911 targa, en dan nog het liefst met het dak open,weer of geen weer. :driver:
                    33 jaar jong en de liefde voor porsche met de paplepel meegekregen want schoonpapa heeft der ook 2.
                    ze is ook niet bang om het gaspedaal nu en dan (meestal 😀 ) eens helemaal in te duwen, wat als voordeel heeft dat wanneer ik rij ze nooit zaagt dat het te snel gaat. 😈

Minst beantwoorde thread ooit… 😕
                      Voor zover ik weet: nul.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.