tikkend geluid motor

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 tikkend geluid motor

• Maker
    Discussie
  • Ik denk dat mijn seizoen al voorbij is, geluid komt van linker kleppendeksel 😥

Heb wat rondgezocht en op het nederlandse forum is er een gelijkaardige post, zou klepgeleider kunnen zijn blijkbaar zwak punt in 993. Iemand ervaring mee ? Motor zal er wel uitmoeten vrees ik …

[URL=http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20993%20repair/VID_20150704_112206_zpsxwup6uhv.mp4][IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20993%20repair/th_VID_20150704_112206_zpsxwup6uhv.mp4[/IMG][/URL]

http://vid1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20993%20repair/VID_20150704_112206_zpsxwup6uhv.mp4

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 87)
    • :respect2: :up:

:respect2: :up:

ik zou in jouw plaats ook veel ondernemen om toch met zo’n prachtexemplaar de baan op te kunnen na al het werk, de centen en het geduld dat je er in gestoken hebt over de laatste jaren

:respect2: voor de DHZ klus en :respekt: om de info met ons te delen

ik zou in jouw plaats ook veel ondernemen om toch met zo’n prachtexemplaar de baan op te kunnen na al het werk, de centen en het geduld dat je er in gestoken hebt over de laatste jaren

:respect2: voor de DHZ klus en :respekt: om de info met ons te delen

:applaus: :applaus: :applaus:

:applaus: :applaus: :applaus:

:up: :respect2: :respect2:

:up: :respect2: :respect2:

Wim

[quote=”Rocco” post=209107]Ik denk dat mijn seizoen al voorbij is, geluid komt van linker kleppendeksel 😥
                      [/quote]

In tegendeel, is net begonnen en hoop dat je veel kan genieten door je volharding. :up:

Wim

[quote=”Rocco” post=209107]Ik denk dat mijn seizoen al voorbij is, geluid komt van linker kleppendeksel 😥
                        [/quote]

In tegendeel, is net begonnen en hoop dat je veel kan genieten door je volharding. :up:

Chapeau! :up:

Chapeau! :up:

Ja de voldoening is zeer groot, de andere kant zal ik later eens doen want ik probeer eerst nog deze zomer mee te pikken om te rijden. Ik heb alles voor de rechterkant klaar liggen en nu heb ik ook een nieuwe koppeling en koni fsd besteld in de veronderstelling dat de motor er uit moest, dus daar zit ik nu mee … op zich kan het geen kwaad zolang de rechterkant even goed klinkt als de linker gaat dat nog wel even mee tot de volgende sleutelsessie

Ja de voldoening is zeer groot, de andere kant zal ik later eens doen want ik probeer eerst nog deze zomer mee te pikken om te rijden. Ik heb alles voor de rechterkant klaar liggen en nu heb ik ook een nieuwe koppeling en koni fsd besteld in de veronderstelling dat de motor er uit moest, dus daar zit ik nu mee … op zich kan het geen kwaad zolang de rechterkant even goed klinkt als de linker gaat dat nog wel even mee tot de volgende sleutelsessie

Knap gedaan :respect2:
                                  Als je zoiets zelf tot een goed einde kan brengen is de voldoening groot :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 87)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.