To do lijstje

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 To do lijstje

• Maker
    Discussie
  • Voor volgende winter heb ik mij al een to-do lijstje gemaakt voor de 993

1) De mistlichten vooraan zijn wat vergeeld en passen niet zo mooi meer bij de nieuwe witte pinkers.
    Ik wil die openmaken en zilver spuiten…heb ergens daar een DIY filmpje over gezien en die leken wel nieuw.

2) Ik zou graag een voorspoilerlipje plaatsen.
    De onderzijstukken (ja, hoe noem je zoiets) van de voorbumper passen niet zo mooi meer en ik vind zo’n spoilertje wel *luv
    Waar vind je zoiets voor niet teveel

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Zoals deepee zegt met een stevige nieter, maar ik heb inox nietjes gebruikt, wel duur maar dan roesten ze niet.
      Opletten dat je niet door de voorkant van uw bumper niet zoals ik voorhad :bounce:
      Dat is zoiets dat bij Porsche veel voorkomt : de ene ontwerpt iets en een andere ingenieur probeert daar een oplossing voor te vinden die op niks trekt, maar ja wie zijn wij … :engeltje:

havy duty staple gun (terwijl je ze aanbrengt iets zwaars als tegengewicht tegen de binnenkant van de bumper houden)

Mijn rubber tussen het scherm en front zit niet zo naar mijn zin 😳
          Maar vanaf fabriek zit dit met een soort nietjes, weet iemand hoe je dit netjes kan monteren ❓

je had bij Gert eens moeten informeren naar “chin spoilers” toen je doe hoes voor de 968cab ging afhalen: KLIK

RS rennsport_________________________________________Aerokit

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.