Toekomstige porsche eigenaar

Home Forum Stel jezelf even voor ! Toekomstige porsche eigenaar

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Ik ben, 36 jaar en reeds enkele jaren zeer gefascineerd door alles wat met porsche te maken heeft. Via het porsche magazine porschescene heb ik de link met de site leren kennen. Ik ben reeds enige tijd volop aan het sparen om hopenlijk binnenkort mijn eerste porsche te kunnen kopen. Het liefst zou ik mij een cabrio aanschaffen, misschien een oldtimer of een recenter betaalbaar 2de hands model. Heb reeds 1 maal met een porsche boxter gereden, hoewel sommige beweren dat dit geen volwaardige porsche is vond ik het toch superleuk. De bedoeling is via deze deze weg zo veel mogelijk te weten te komen over mijn toekomstige nieuwe hobby, nl. porsche eigenaar en porscherijder worden.

Groeten Benn,

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
    • Een Porsche is een Porsche, punt uit.

Have fun met de zoektocht, heb zelf zeer goede herinneringen met de zoektocht naar mijn Porsche 🙂

Greetz,

Plumber

Hallo Benn,

Ik heb zelf ook een Boxster.
        In de toekomst zal ik waarschijnlijk ook wel op 911 overschakelen, maar ondertussen amuseer ik mij alvast met mijn Boxster, en zeker als het mooi weer is 8)
        Diegene die zeggen dat het geen echte Porsche is weten niet waarover ze spreken, en zo’n mensen zal je in het “Porsche-wereldje” toch niet veel tegenkomen 😉

Succes met de zoektocht, en (daarna) veel plezier ermee ❗

Anoniem

Volgens mij zeggen enkel mensen die GEEN Porsche Boxster hebben dat dat geen Porsche is.Misschien een beetje jaloers?
          Verder veel plezier met de zoektocht. Neem zeker uw tijd en zoek verder bij de minste twijfel, neem ook zeker iemand mee die de boxster kent, zo iemand ziet veel sneller de mindere punten van de auto. Ik denk wel dat, nu de zomer is gepasseerd, het moment is voor een cabrio aan te kopen. Veelal licht de prijs nu net iets lager omdat de vraag naar een cabrio lager is.

ik sluit mij aan bij deze meningen: ik heb reeds 4 Porsches gehad tot nu toe (964C2, 933 4S, 986S en 996C2cabrio), en de Boxster S was alles wel beschouwd waarschijnlijk wel de beste!

Wim

Welkom Ben, en succes met de zoektocht naar een perfecte Boxster.

Welkom Ben
                laat je niet leiden door wat de mensen zeggen
                als je ziet hoeveel rijplezier de rijders van boxsters hebben dan weet je het wel
                dus doe je goestig das nog zo plezant 🙂 😉
                911 is ook niet te versmaden zowel die luchtopwarmers :mrgreen: als die waterkokers :mrgreen:

rjf

De boxster is echt wel een volwaardige Porsche, laat je niets wijsmaken. En als je vooral fun wilt is ie door zijn middenmotor mss zelfs aan te raden boven een 911 (kies wel een S) is bovendien goedkoper (aankoop / taks / verzekering).

Succes met de zoektocht !

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.