Toertje

• Maker
    Discussie
  • Zaterdag was het prachtig weer, het kriebelde enorm, ideaal dus om de 911 van stal te halen voor een mooie toer in het Pajottenland. Wat een leuke banen toch met telkens weer gegarandeerd een tractor die je tegenkomt. Het plezier wordt er alleen maar groter door want geef toe, terug naar 1e, het mes tussen de tanden en hupla, daar gaan we weer! 😈
    Hierbij enkele fototjes die ik maakte tijdens een paar stops onderweg 🙂

Ja, ‘k weet het, nu zijn die zwarte “Carrera letters” er nog altijd niet af 😳
    Moet er eens werk van maken!!

Btw, wat denken jullie, gewoon wegdoen, of “echte” (zwarte) Carrera striping in de plaats??

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Vermits het alweer veel te lang geleden was en het eindelijk nog eens goed “rij-weer” was werd de 911 vandaag nog eens van stal gehaald 😀
      Wederom een rit doorheen het Pajottenland trouwens 😉
      Onderweg dit fototje genomen:

Gisterenavond weer eens een toertje gemaakt van 60 kilometer doorheen het Pajottenland, genoten tot en met 🙂

Hier één (slechte kwaliteit GSM-) fototje van de 911 by sunset 8)

Ondertussen merk ik dat de fotos van mijn originele post afgekapt zijn door de nieuwe forumsettings! Tss! 👿

Dus beste forumbeheerders… links laten openen in een nieuw venster én het forum ook in de breedte scrollable maken en dan is het perfect 😉
        Bij menig andere phpBB’s lukt dat ook, dus… 😛 twisted:

Geen probleem .
          Ik bezorg het materiaal wel 😆 😆 😆

WB

Mag ik die van u dan daarvoor gebruiken…… 😆 😆 😆 😆 😉

Oefening baart kunst 😉 😆 😆 😆

WB

En waar leer je goed polijsten???????????????

WB

En waar leer je goed polijsten???????????????

toch moooi he zo een witte

af entoe eens een laagje wax derop en die blijft mooi

heb de mijen toen ik hem kocht heel goed gepolijst en nu 15 jaar later af en toe eens een oppoetsen met doek en daar staat ze weer lekker shiny

Deze wagen bezit al vernis dus dit verklaard veel denk ik.

WB

Er zal hier toch iemand één van je foto’s kunnen “shoppen” zodat die er zonder letters opstaat….moet je ze toch niet eerst verwijderen. Kdenk ook dat hij prachtig is zonder!!!!! 8)
                        Foto’s zeker na een flinke poetsbeurt?……..hoe houd jij die lak zo glanzend?
                        WB

Idd Seta, bedankt voor die tip trouwens 😉

Ik denk dat de letters als ze eraf zijn er gewoon gaan af blijven… Eigenlijk storen ze mij al van in’t begin maar om een of andere reden ben ik er ng nooit toe gekomen om ze eraf te halen 😳

En dan neem ik weer eens fotos en zeg ik, verdorie toch, die onnozele letters hè! 😡 wink:

Fototjes zijn trouwens gemaakt met mijn Eos 400D en een geleende 17-85 IS 🙂

Knappe fotos Olav, ik zou het niet weten met of zonder.

Anders haal je de letters eraf en als je na een paar maanden “iets mist”, dan pas de “echte” erop zetten 🙂

Ah en vergeet niet je rubbers en plastiek te behandelen zoals ik je heb laten zien met de mijne hé 😉 Alles is dan weer mooi nieuwzwart 🙂

idd Johan, jij hebt zo al enkele zeer mooie exemplaren gehad, bvb die wit blauwe…

Ben zelf ook wel voorstander van de echte Carrera striping…

Hoor jij dat nu ook ? 😕 twisted:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.