Traag Forum

Home Forum Porscheforum mededelingen Traag Forum

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

Heb de zoekfunctie gebruikt en al gezien dat jullie enkele mnd geleden een verbetering hebben doorgevoerd, echter ik moet toch vaststellen dat het forum erg traag werkt.
      Hebben jullie hier ook last van?

Het begint al bij het oproepen van het forum, 1x heb ik zelfs gehad dat het niet eens in beeld kwam.
      Verder merk ik het vooral bij het plaatsen van een reactie.

Mee leren leven of staat er nog een verbetering op het programma?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
      • Vandaag ‘eindelijk’ een (nietszeggend) antwoord gekregen van onze hosting firma.
        Ik betaal reeds extra om op een snelle server met extra capaciteit te zitten en vandaag kreeg ik dit als antwoord:

[i]Geachte heer,

Wij hebben dit nogmaals overlegd met onze technici en nagevraagd of het overzetten naar een andere server wellicht een optie is. Zij gaven aan dat dit al een van de rustigere en snelste servers is en dat wij helaas niets aan deze problemen kunnen doen.

Aan de serverkant treden er geen problemen op en er zijn verder geen problemen of storingen bekend rond deze tijdstippen. De server kan op bepaalde momenten wat drukker zijn, door bijvoorbeeld het aanmaken van backups, maar dit zal niet tot dergelijke problemen mogen leiden.

Wij kunnen u nog aanbieden om een dedicated server af te nemen. In dat geval maakt u geen gebruik meer van een gedeelde server met meerdere gebruikers/websites, maar van een eigen server. Als u hier meer informatie over wilt kunt u het beste contact opnemen met onze sales-afdeling
        [/i]

Iemand uit de IT sector die ons hierin wat raad kan geven ?

het forum werkt idd af en toe traag
          soms helemaal niet en heb dit met alle internet browsers :puke:

Ik heb de indruk dat ze bij onze host wat rond de pot aan het draaien zijn, de eerste drie mails waren “er zijn geen vastgestelde problemen, het zal wel aan uw browser of internetverbinding liggen” na wat aandringen en de melding dat zeer veel forumbezoekers dit ervaren krijg ik plotseling een andere dossierbeheerder die het vandaag opnieuw gaat onderzoeken… TO BE CONTINUED…

Vanmorgen (nu dus) gaat het sneller!

Ik ben ITer en heb dit soort problemen reeds meermaals meegemaakt bij klanten :sarcastisch

Dat van die backups kan best wel eens kloppen, we hebben intussen een erg grote database, en elke dag worden er backups gemaakt… als dit gaande is wanneer er ook nog eens véél bezoekers zijn kan dit wel vertraging opleveren vermoed ik… ik ga nog eens informeren bij onze serverhost.

Probleem speelt enkel en alleen ‘s morgens vroeg (voor 8 uur).
                    Precieze tijdstip van omschakeling naar snel is mij niet bekend 🙄

Backups die s’nachts lopen en die s’ochtends nog niet afgelopen zijn?

Ik denk dat dit niets te maken heeft met Belgacom of Telenet. Als andere Fora wel snel werken en het Porschforum niet, moet men ergens anders zoeken. 😎 😎

Gisteren te hard geroepen…
                          vandaag ook last, erg traag.

Telenet Fiber, Mac met Firefox

Telenet en Firefox onder Windows 7 en dit forum is s’ochtends idd zeer traag waar andere url’s gewoon snel laden en pagina’s wisselen. Heeft volgens mij niets met de provider te maken maar met de host server.

Hier ook draadloos internet bij telenet ,Valt deze morgen mee (is iets rapper dan de laatste tijd ).

Telenet op iPad

Enkel ‘s ochtends tussen 5 en 7 u daarna geen tijd meer ..

‘S avonds no problem.

Overdag op wer via coorporate Belga omlijn en chrome ook geen probleem

PB

Telenet met Chrome op de Mac, enkel bij drukte soms iets vertraagd.

google chroom op laptop via wifi, geen enkel probleem hier, ben wel vooral snachts aanwezig, terwijl de rest van julie :sleep: :sleep: :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.