Traag Forum

Home Forum Porscheforum mededelingen Traag Forum

• Maker
    Discussie
  • Heb de zoekfunctie gebruikt en al gezien dat jullie enkele mnd geleden een verbetering hebben doorgevoerd, echter ik moet toch vaststellen dat het forum erg traag werkt.
    Hebben jullie hier ook last van?

Het begint al bij het oproepen van het forum, 1x heb ik zelfs gehad dat het niet eens in beeld kwam.
    Verder merk ik het vooral bij het plaatsen van een reactie.

Mee leren leven of staat er nog een verbetering op het programma?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
    • :applaus:

XXX

Een Porsche Forum dat traag werkt 🙄 hmmm… 🙄

Anoniem

Ik surf via telenet. Draadloos met MSI laptop en via utp op Medion pc.
          Ik gebruik firefox. Ook ik had deze morgen problemen.
          Kon in dit draadje geen reactie posten rond 6u30 :sleep:

Het is erg vaak ‘s morgens vroeg(tussen 6 en 7)……..druk met bezoekers?
            Maar het is inderdaad storend en daardoor haak ik regelmatig af, want ik kom er gewoon helemaal niet op.
            En als het dan lukt, is het “schakelen” naar onderwerpen zo traag, dat de moed me in de schoenen zakt.

allright net zelf iets ondervonden, ben bij de buurman geweest, die heeft belgacom, en ook daar keitraag, bij mij op de laptop via telenet zelfde pagina ogenblikkelijk open.
              Dus nu even de vraag aan de personen bij wie het traag gaat, bij welke provider zitten jullie ?

Van de provider waar onze site gehost is krijg ik de melding dat er geen problemen zijn en dat alles snel gaat … het gaat wel iets trager wanneer er meer dan 150 actieve bezoekers op het forum zitten, en zoals ik nu kan zien zitten we momenteel ook weer aan 109 actieve browsende bezoekers op ons forum… ik ga er de error logs eens op nalezen, mss word ik daar iets wijzer van want dit kan/mag uiteraard niet blijven duren…

Idem hier.
                Deze ochtend op de iPad duurde het extreem lang alvorens een topic open ging.

Blijkbaar zijn de Belgen rapper wakker dan de Ollanders :happy: :relaxman:

Wim

Zijn jullie al zo snel dam ‘s morgens. :happy:

Computer moet ook even wakker worden. 😉

Hier geen problemen, werk met firefox op Mac

Ik zal me dan maar aansluiten bij het rijtje ;). Zojuist duurde het zeer lang alvorens ik op het forum kwam. Ondertussen een ander forum bezocht zonder problemen …?

Hier het zelfde ,werkt smorgens zeer traag en duurd soms 20-30 sec eer een toppic start.soms lukt het niet om op te starten .En raar bij vernieuwing van de site werkte alles zeer snel ,Na enkele maanden werd het alsmaar trager . 👿

OK ter info: vanmorgen 7:40uur 2x een timeout bij het inloggen.
                          Daarna duurt het ca. 10 sec. voordat een topic geopend wordt.
                          Ik werk op een nieuwe laptop.

We zitten op de snelste servers en we draaien de nieuwste versie van de software, dus normaal gezien mag dit alles geen probleem zijn, belangrijk is uiteraard wel dat je de recentste browsersoft gebruikt. Ik heb voor de zekerheid even nagevraagd bij de provider of zij eens kunnen nakijken wat of hoe, maar als ik op de google analytics kijk dan is de gemiddelde laadtijd van een pagina op ons forum 1.73sec wat voor database gestuurde forums redelijk snel is, enkel op zondag 4 maart en vrijdag 9 maart was het aanzienlijk trager. Ik wacht even af wat de provider weet te vertellen.

Ik moet steeds opnieuw inloggen sinds ik mijn profiel heb bijgewerkt, is wel lastig als het snel moet gaan 😉

De beschikbaarheid is geen probleem voor mij!

Geert.

Anoniem

Hier ook vooral smorgens traag

De ene keer wel – de andere keer niet … ongeacht tijdstip van de dag en locatie waarvan ik in log …

Vandaag werkt het redelijk snel :first:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.