Track Day Spa-Franchorchamps in GT3 CUP

Home Forum Porsche Uitstappen Track Day Spa-Franchorchamps in GT3 CUP

• Maker
    Discussie
  • Zaterdag jl voor het eerst rondjes gedraaid op Spa in een GT3 CUP! ‘t was perfect weer, dus zalig…. go pro bestand volgt…
    IMG_1697.jpg
    Wij zaten in box 14 en even verder stond deze…

IMG_1687.jpg

IMG_1684.jpg
    een flinke 1,4 mio en het is de jouwe… 🙂
    G
    Chiepe

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Nog wat info…?
      Het racen met een Porsche heeft me altijd geboeid al heb ik het zelf nooit gedaan…maar daar zou ik graag verandering in brengen… :mrgreen:
      Onlangs heb ik Nicolas leren kennen en t moet gezegd, het klikt enorm tussen ons vandaar ik zaterdag op zijn uitnodiging
      ben ingegaan om eens te ervaren wat je binnen de drie jaar kan bereiken met een Porsche.
      Enkel dan kan je ervaren én weten wat je porsche eigenlijk kan, hoe je hem kan beheersen en controleren wat op zich weer goed is, ook bij gebruik op de openbare weg.
      Het is ongelooflijk wat een Porsche aankan! Zelfs een standaard P97 doet dingen die ik voorheen onmogelijk achtte.
      Vandaar ik bij Nicolas een complete opleiding volg om mn Porsche beter te kunnen beheersen.
      Van het allerbegin… (elke fase kan bestaan uit één of meerdere dagen)
      Fase 1 : Slip ‘n drift cursus in Brugge, lijkt simpel maar hier gaan de meesten onder ons, naar eigen zeggen, al de mist in.
      Fase 2 : Techniek en raceopleiding op het circuit van Clastres met instructeur.
      Fase 3 : Trackday op Spa met instructeur
      Ik heb helemaal geen race intenties maar voor mij persoonlijk is het de bedoeling te weten wat mn Porsche kan en hem beter kan te beheersen, te gebruiken en te kunnen reageren bij noodsituaties op de openbare weg.
      Al sluit ik nu en dan een dagje circuit helemaal niet uit…

IMG_1736_2014-04-02.jpg

G
      Chiepe

Attachments:
      • IMG_1736.jpg

[quote=”luc993cabrio” post=164362]Zelf gereden met de Cup of mee als duo met Olivier of Nicolas?[/quote]

Dag Luc,
        Nog niet zelf gereden hoor…
        Samen gereden met Nicolas in de Cayman cup, beste rondetijd 2’49” met twee personen erin is erg snel hoor voor een Cayman…
        samen met Manu in de GT3 Cup beste rondetijd 2’43 met 2 personen…
        G
        Chiepe

Volgens laptimer data 206 Kmh reële snelheid 🙂

John, Ben niet zeker maar denk dat kans bestaat dat ik op je filmpje zit 🙂 0,36 sec in pits, rode GT3. Beeld onvoldoende duidelijk maar lijkt er wel sterk op. Video van Porsche Days vorig jaar ? Toen nog zonder de striping. Moest je nog fragmentje hebben of beeld in HD… Laat maar komen… (Indien nrplaat zichtbaar echter liever pm 😉

welke snelheid komen ze voorbij de camera ? :driver:
            https://www.youtube.com/watch?v=x_LIwNNXMv4

Wow!
              Now you got my attention !!! En toch ook wat afgunst 😉
              Welke tijden draaien jullie ermee ? 2.45 ergens of sneller veronderstel ik, tenzij afstelling nog niet ideaal?

Nu nog ongeduldig wachten op de video….
              Welke banden staken eronder ? 18 duims slicks op eerste zicht zo te zien.

Eerste cup ervaring of nog vaker gedaan ? Verschillen tov ons straat-speelgoed?
              More info, more info, video, video….:-)

Hier nog enkele beelden van zaterdag 😉

cu005.jpg

cu038.jpg

cu041.jpg

Zelf gereden met de Cup of mee als duo met Olivier of Nicolas?

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.