Trackday banden – KW ophanging

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Technical Tips & Tricks Trackday banden – KW ophanging

• Maker
    Discussie
  • Ik plan dit jaar drie trackdays (Spa en Zolder) en heb 20″ Porsche velgen met Pirelli zomerbanden en BBS CH-R 19″ met Michelin winterbanden.

Voor het trackday-seizoen zou ik dan op de 19″ BBS velgen de winterbanden vervangen door Michelin PS Cup 2.
    Die gebruik ik dan enkel op track en voor dagelijks gebruik wissel ik dan de wielen om naar de 20″.

Is dat zinvol of zijn de Michelin PS Cup 2 op de 20″ een betere keuze ?

… Iemand ervaring met KW ophanging V3 voor 718 Cayman S zonder PASM ?
    Je kan hoogte en inveren/uitveren afstellen bij deze kit (kost ongeveer 2600 EUR voor set ongeplaatst met saloncondities).

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Nee, heb echter wel KWV3 op de 968 ClubSport (17″). Erg tevreden van, alhoewel ze ook niet onverslijtbaar zijn. Beginnen toch wat vroegtijdig (kleine 10j en 40.000km) gaan te ‘zweten’.

Bij mij zullen het tot nader order de 18″ velgen zijn, nog aan het zoeken naar 19″ velgen voor een mooi prijsje.
        Ook aan het twijfelen om de Boxster 2cm te verlagen voor op het circuit (betere wegligging en stabiliteit), nadien terug naar normale afstelling.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.