Trackdays

  • Dit onderwerp bevat 339 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Reys.
  • Maker
    Discussie
  • Waar, wie, hoe, wat,wanneer ivm trackdays, circuitrijden, ed

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 339)
    • vet zo’n midlife :first:

          nog wat actie beelden van op mettet :driver:

            Triest!

              ‘t Zal wel geen Porsche geweest zijn want anders zou er in de berichtgeving wel overal “Porsche” gestaan hebben ipv “voertuig”.
              Heb er mbt het ongeval van de burgemeester van Damme eens op gelet: diezelfde dag zijn er 3 ongelukken de revue gepasseerd, eentje met “een Porsche”, een ander met “een voertuig”, en nog een ander ook met “een voertuig” 😕
              Waarom is dat toch?

              Anyway, enough ranting, sterkte voor de nabestaanden.

                Op hln vandaag:
                Een Zwitser is deze namiddag omgekomen bij een ongeluk op het circuit van Spa-Francorchamps. Dat heeft de magistraat van wacht van het parket van Verviers meegedeeld.
                De vijftiger reed mee in een evenement waarin amauteurpiloten rondjes mochten rijden op het legendarische circuit. Tijdens een inhaalmanoeuvre liep het mis. “Toen hij iemand probeerde in te halen, raakte de piloot de vangrail en verloor daarbij de controle over zijn stuur. Het voertuig vatte meteen vuur, waardoor de man op slag dood was”, zei de magistraat.

                Kan sneller fout lopen dan iedereen denkt… Niet aan denken is de boodschap zeker ? En niet overdrijven, moesten we het talent van een pro-piloot hebben gehad, zouden we het wel al gemaakt hebben zeker ?
                Binnen eigen limiet blijven, of grenzen met mondjesmaat proberen te verleggen….

                  M3: +30…wie biedt er meer?

                    op kleine circuitjes verbruik ik altijd 29.9 :drink:

                      [quote=”RS” post=167260]Was tof hé mannen!

                      Ghost, hoe is het met de nek?

                      [/quote]

                      Slecht, blijf last hebben.
                      Nu toch al 4 dagen geleden en nog geen verbetering, rechter hand blijft ook een beetje doof 😥
                      Morgen terug werken hoop dat ik het 12 uur uithoud.
                      Vrees dat ik versleten ben :happy:

                        rene ge moe maar eens bellen voor hem te laten zakken. ( 0494/62.06.88) best voor dat ge hem laat uitlijnen.
                        jp k’ben blij dat uwen maat het plezant vond, de meeste worden rap onpasselijk als ze met mij meerijden ma hij had precies een sterke maag. :mrgreen:

                          Was tof hé mannen!
                          idd ook wat zitten zoeken naar nog betere grip….
                          Voelde mij een heel klein beetje nen P-killer, tot die witte 996 GT3 dinges in mijn spiegels opdook :think:
                          Mijne maat was overenthousiast over zijn ritje erin trouwens!!!!

                          René: volgende keer ons niet meer doen verschieten, ben hartpatiënt :what:

                          Ghost, hoe is het met de nek?

                          Nog naar die 964 RS staan zien, was mij precies toch bekend? Al eens op Zolder tegen gekomen van Beurden verkocht dacht ik.
                          Die grijze 997TG3 MKII is overgelaten aan CM (85K) wacht op z’n 991GT3…..

                            [quote=”porsche914orange” post=167215] Mettet 21L verbruik. :mrgreen:

                            ![/quote]

                            Mijn Ford Focus RS had er 23 L nodig :first:

                              Ik heb me ook goed geamuseerd Zondag en Maandag ! :driver:

                              Vond persoonlijk ook dat ie stukken beter reed dan voordien. Nu nog deftig leren schakelen met tussengas.

                              Opmerkelijk: Folembray 34L en Mettet 21L verbruik. :mrgreen:

                              FG mag dat nog eens organiseren mijn gedacht! Perfecte organisatie!

                                [quote=”René” post=167195]Zaterdag wordt hij uitgelijnd en tracht ik camber zo negatief mogelijk te krijgen, dan wat ronde punten op en af vliegen hier en ik zal het rap gewaar worden of het al scheelt.

                                Die 2cm lager zie ik ook wel zitten, anders kom ik es tot bij u zulle Benny want als ik aan die schroefdraad ga prutsen komt dat niet goed :engeltje: aangezien alles redelijk vast zal zitten ook. (Kwist nie dat jij hier ook zat?)

                                Wat vinden jullie van de wagen wegen? Werd me ook over gesproken zodat hij 50/50 vooraan/achteraan en links/rechts hetzelfde is… maar hoe je dan alles verstelt…?

                                Van de aanpassingen die ik al gehoord heb is de camber aanpassing het grootste verschil in rijgedrag… we zullen zien é[/quote]

                                Camber kan je toch makkelijk aanpassen door extra plaatjes tussen de onderste draagarmen te monteren.
                                Bij mijn 996 GT3 cs is dit toch mogelijk.

                                  [quote=”René” post=167142][quote=”Ghost” post=167138]Het was er sowieso glad volgens mij 😀
                                  Ik was misschien de traagste maar heb mij toch geamuseerd.
                                  Ben ook niet naast het asfalt beland.
                                  Kan spijtig genoeg niet van iedereen gezegd worden :cry:[/quote]

                                  Bedoel je deze bink?[/quote]

                                  Nee ik bedoelde mijn maat.

                                15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.