Trackdays

• Dit onderwerp bevat 339 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Reys.
  • Maker
    Discussie
  • Waar, wie, hoe, wat,wanneer ivm trackdays, circuitrijden, ed

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 339)
    • Vandaag speciale trackday op Spa…
      Nieuwe McLaren op de baan
      Wat historic racers en drietal raceteams, voorts 25-tal wagens in open pitlane formule …maw : Track all to yourself !

Vanmorgen voor de verandering … zwarte vlag voor onderstaande, plus er dus weer moeten insteken mhrrrr… 103 DB pfff, enkel nog Porsche Days aan 107 DB!

Vanmiddag ineens, uit het niets… Hagel en sneeuw 🙁 franco in maart zeker… Duurde niet te lang maar bon voor eerste dag had ik het gehad, geen zin om banden te switchen en bovendien wat last met afstelling onderstel.

Alles bij elkaar, fantastische manier om seizoen te beginnen !

Groeten

Attachments:
      • image_2014-03-26.jpg
      • image_2014-03-26-2.jpg

[quote=”porsche914orange” post=163755]Ook ingeschreven voor Mettet !

Zondag Folembray, maandag Mettet = het perfecte weekend voor mij ![/quote]

Super!

ik heb gisteren Franco goed overleefd, kans dat ik 8 of 9 april er terug ga zijn…

Ook ingeschreven voor Mettet !

Zondag Folembray, maandag Mettet = het perfecte weekend voor mij !

RS, heb je die overgenomen van een of ander team of zelf opgebouwd ? Ja geld en tijd ik weet het ondertussen ook al maar we blijven dromen hé, ik speel wel verder op mijn full spec race GT5 playstation dinges in de huiskamer 😉

Merci RS.
              Word dus spannend met de Focus 😕
              Standaard uitlaat misschien meenemen.
              is op half uur gewisseld.

[quote=”Rocco” post=162855]maar nee vertel eens wat meer over dat M3 dinges :coolness:[/quote]

Zou ik idd wel eens kunnen doen Rocco, alleen een lang (voor velen vervelend?) verhaal.

Zeker is:
                * geen sinecure zo’n circuit spel!
                * plezant, HEEL plezant!
                * veel, ZEER veel tijd en geld kruip daarin!

Dus:

Geluidsreglement: 94dB statisch en 101dB dynamisch.
                  Micro gemonteerd op het dak van de cafetaria.

😉

Tja die Porsches zijn zo mooi he voor ze te gaan beschadigen op circuit.
                    Ik ben immers maar een beginneling he 😀

maar nee vertel eens wat meer over dat M3 dinges :coolness:

Navraag is onderweg William, dacht 98db maar nemen dat met een korreltje zout (van horen zeggen)

M3 vandaag afgezet voor verdere fijntuning en nog maar eens opzoek naar wat paardjes en Newtons 😉
                        Nog wel wat werk tegen Mettet en hopelijk klaar tegen dan!

Oja, is hier een P forum juist ja…dus P velgen ter herstel kleine randschade meteen ook afgeleverd 🙂

Ben ingeschreven voor trackday op Mettet.
                          Is er daar een geluid limiet? 😈 :driver:
                          Want die Focus doet veel “Vroem vroem psst knal knal” :happy: :music:

roy

Kweet bij curbstone zijn er dagen voor max 105 db

Net binnen : promoprijs voor eerste RSR PREMIUM trackday 26 maart 2014

As a special for the season opener, RSR Spa will be offering an introductory offer of €395 per entry. Second drivers are charged at €99.

As usual all day catering is on hand along with a luncheon at the Pit Brasserie. The Driver Acedemy will be offering coaching during the day as well as hot taxi laps. Track Walk with Ron Simons, sighting laps and lead follow will take place in the morning for first timers.

Race Teams will be pleased to note booking an entry ensures you get a pit box free of charge for your team.

Ik plan te gaan… Misschien tot dan.

[quote=”RS” post=162654]Idd, maar laatst hadden die sloebers ze verplaatst, meeting na de heuvel (Butte) en voor de Villeneuve (voor Terlamenbocht) 👿
                                standaard 997 Turbo is eveneens een ‘no go’ op zolder!!!3.

Zelf open kleppen en aangepast naar GT3 uitlaat (eigen kweek), voorlopig nog geen opmerking gekregen.
                                Begrip voor die kerels die telkens van het gas moeten gaan.[/quote]

Heb zelf asian cup uitlaat gekocht (normaal rechtstreeks voor op de headers zonder kats) centraal gedeelte hergebruikt ter vervanging van de centrale demper …. Krijg je een sharkwerks effect :-))
                                Kan dus nog zowel met sport button als geforceerd met open of gesloten kleppen in zijdempers rijden maar toch indruk dat er serieus verschil op vermogen zit bij gesloten kleppen ( open 105 DB – gesloten 98db denk ik) nog te hoog maw en als je dan ook van het gas moet 🙁

Net gezien dat er in bovenstaande lijst “21 Juli” staat. Kzou dat wel eens wagen met die RSR op Spa te gaan rijden. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.