transparante folie tegen steenslag?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht transparante folie tegen steenslag?

• Maker
    Discussie
  • iemand adresje waar ik terecht kan om de voorkant van mijn porsche te voorzien met een transparante folie(op maat?) tegen steenslag?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Op een bevriend forum gelezen dat zo ‘n folie eigenlijk overeen komt met je kussens van je zetel thuis in plastiek te laten inpakken 8) en dat je eigenlijk je lak preserveert voor die die jouw auto na jou koopt, terwijl jij heel de tijd dat je ‘m hebt tegen een verweerde, vergeelde, gekraste sticker zit te kijken.
      Ik laat liever het muiltje eens herspuiten dan.

totale wrap 1800euro bij prowrap in eindhoven, prachtig werk want heb dit op de porsche scene meeting gezien

volledige voorkant laten spuiten kost inderdaad minder

Dan kan je beter na x aantal jaar de voorbumper eens laten herlakken lijkt me…

Lijkt mij toch vrij kostelijk. Een volledige wrap van een bmw5 kost 2500e…

Gisteren eens langs geweest voor een prijsopgave voor de voorkant van de 911 .
              1625 euro ❗ 😳

Ik ga daar ook eens gaan horen wat het kost voor de 911 .
                Ik hoor zowel positief als negatief !

Hendrik heb jij ervaring met hen ?

HET BEST BEN JE IN OOSTENDE BIJ ROADBLOCK. :salut:

Is transparante plastidip ook geen optie eigenlijk?

Dit ben ik ook van plan op de 911 .

Wim

Bij ons op de hoek hier, doen niets anders. 💡

http://www.vanhaperendesign.nl/

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.