Trilfunctie

• Maker
    Discussie
  • manneke, als uw koppelingspedaal trilt als ge het laat komen, en uwe pook ook als ge hem vastneemt, als ge in 1e langzaam vooruit rijdt en uw passagiersdeur rammelt…wa zou er dan kapot kunnen zijn?

Dave

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • das precies gelijk bij de verzekering veel betalen maar als ge iets moet weer krijgen owe

mcklusky schreef:
      Hey wat een goed idee, ik start een porsche kas, jullie worden allemaal lid en betalen uiteraard een bijdrage en als jullie dan iets voor hebben dan copy ik een bestaande brief van de echte ziekenkas waar in staat dat je eigenlijk niets kunt terug trekken…

dat klopt als een zwerende vinger maar je moet tegeven dat Hij het wel opvoorhand gezegt heeft en bij een verzekering kom je der pas achteraf achter zoals koplampen wat volgens de glas verzekering erook niet in zit 😆 😆 t 😆

0

[quote=”mcklusky”:241i0k5o]Hey wat een goed idee, ik start een porsche kas, jullie worden allemaal lid en betalen uiteraard een bijdrage en als jullie dan iets voor hebben dan copy ik een bestaande brief van de echte ziekenkas waar in staat dat je eigenlijk niets kunt terug trekken… 😈 [/quote]

das precies gelijk bij de verzekering veel betalen maar als ge iets moet weer krijgen owe

0
        ken

[quote=”Number1″:2az3i9vz]kzal eerst is naar de kliniek gaan en zien of het ni mijn armen en benen zijn da trillen, kan ik terugtrekken vd ziekenkas. dan ben ik beter af want een porschekas bestaat totnutoe nog ni zeker 😉 [/quote]

voor het ogenblik heb ik nog niets aan je gemerkt als ik je zie lopen, alles ziet er nog ok uit 😉 hopelijk zal dit niet snel voorvalle, maar gelukkig bestaan daar ook pilletjes voor om dat trillen tegen te gaan 😀
          Spijtig genoeg bestaan er nog geen pilletjes voor je wagen… best eens laten nakijken en ni te lang wachten

0

Hey wat een goed idee, ik start een porsche kas, jullie worden allemaal lid en betalen uiteraard een bijdrage en als jullie dan iets voor hebben dan copy ik een bestaande brief van de echte ziekenkas waar in staat dat je eigenlijk niets kunt terug trekken… 😈

0

kzal eerst is naar de kliniek gaan en zien of het ni mijn armen en benen zijn da trillen, kan ik terugtrekken vd ziekenkas. dan ben ik beter af want een porschekas bestaat totnutoe nog ni zeker 😉

0

😆 😆

0

En dan heb je mensen die hier technische hulp komen vragen 😆

Maar de sfeer is goed hé

0

Hilarisch, wa nen toffe sfeer hier toch 😉

0

ophanging van de bwat of van de motor zal stuk zijn vrees ik maar voor dat ander dat Koen vertelde ben je best eens langs te gaan in het AZ ofzo 😆

0

Ik vrees ervoor . Onzen Albert heeft dat ook 😈

0

ni te maken dus? 😉

0

LOL 😆

0

😆 😆

0

Eens naar de dokter gaan.
                                Parkinson noemen ze dat geloof ik 😆 😆 😆

0
                              14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.