Tunnel Challenge Brussel (24 Juni)

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel (24 Juni)

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Beste Porscheforummer,

In 2010 organiseerde wij voor de eerst keer een Porsche Tunnel Challenge in Belgie welke net als de Nederlandse edities (Rotterdam & Amsterdam) ‘n groot succes is geworden.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op Zondagochtend 24 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept inmiddels de 3de Editie van dit evenement.
      In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
      1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.

Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
      • Roadbook
      • 2 Polo shirts
      • Uitgebreide Lunch
      • Sticker voor op de Porsche
      • Gereserveerde Parking

Voor een impressie van dit evenement – hieronder een filmverslag van afgelopen jaar – verdere info is ook te vinden op de site: http://www.targapassaggio.com

http://www.youtube.com/watch?v=iOL60ngPXBw

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij eerder ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
      Gezien het geringe aantal equipes dat daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
      Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten.

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

Inschrijven voor deelname op 24 Juni 2012

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar: tunnelchallenge @ gmail.com

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2012

In deze E-mail zien wij graag:

– Naam van de bestuurder en bijrijder
      – Het type Porsche
      – Kenteken
      – Confectiematen (S, M, L, XL, XXL)
      – Eventuele nicknames
      – Telefoonnummer
      – Nationaliteit

Graag horen we ook hoe je bij ons terecht bent gekomen (in dit geval Porscheforum.be 😉 )

Tot ziens, tot Porsche & tot op de 24st Juni!

Deelnemers LTP BXL 2012

[list]
      [*]911-lover $
      [*]911 Motors $
      [*]Shark & Shark $
      [*]PieterZ $
      [*]John N $
      [*]carbonman $
      [*]WillemB $
      [*]SidewindR $
      [*]Sandman $
      [*]Kenny de Klerck $
      [*]Herman & Madeleine $
      [*]Stefx911 $
      [*]Rufie $
      [*]Dimple $
      [*]Maddict $
      [*]Gewoon Joost
      [*]Lodder $
      [*]Zilvren $
      [*]vawilliam2003 $
      [*]Annik $
      [*]Olaf $
      [*]Harry Kliko $
      [*]Wolfraider $ [/list]

* $ = Betaling ontvangen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 100)
      • Mooi initiatief en zeker te doen ,eerst even de evenementenkalender van stad Antwerpen opvragen .
        Laat maar weten ,ik volg het . :applaus:

[quote=”Zilvren” post=101057]’Brussels 6AM’ [/quote]

Om die tijd ❓

:sleep:

Maar je hebt het routeboek :mrgreen:

Dit was zowat de natste dag dat mijne P ooit heeft meegemaakt… maar het was toch heel plezant om mee te doen… bedankt voor de foto’s allemaal!

Misschien nog een tip voor één van de volgende edities: als je ooit een ‘Brussels 6AM’ of ‘Brussels Early Bird’ organiseert met een vroegere start rond 6 of 7 uur ‘s morgens (=lege Brusselse straten) dan rij ik zeker weer mee!

@Mushroom, dank voor het werkend maken vh linkje :respect2:

XXX

‘k zal eens polsen bij het armpje der wet hier maar ik vermoed op een zondag ochtend net voor het openen van de ‘vogeltjesmarkt’ :engeltje: wel gekend in NL 😈

Misschien een ritje om in 2013 te plannen??? :relaxman:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=101046]
                  Maar toch effe proberen ..[/quote]

Aardig lijstje – nu nog even het beste tijdstip van de week dat je door al die tunnels achterelkaar door kan ‘knallen’ 💡

Hoe is het met de Antwerpse Gendarmerie gesteld ❓ .. van de Brusselse hebben we nooit geen last (die weten er op voorhand vanaf). Voor NL staat het evenement (AMS & RTTRDM) bij de heren van de politie op een lage prioriteit …

Overigens zijn we redelijk serieus met Stuttgart in kaart te brengen – de V.I.P. die afgelopen Zondag zou komen was helaas verhinderd door ziekte (jaja!).

Hoe en wat horen jullie als we een idee hebben van hoe we het in gaan kleden – ergo: wss een (meerdaags) Porsche georiënteerd uitje van maken :lekker:

nr6 das bijna achter mijnen hoek…

XXX

Héla, 10x de kenijnepijp is wel keileuk hé :first:
                      ‘k ben daar eens ietsje te snel doorgegaan en dat geluid komt gewoon van alle kanten op je af.
                      Maar toch effe proberen:
                      1.Konijnepijp
                      2.Kennedy
                      3.Craeybeckx tunnel
                      4.Jan de Vos tunnel (ook nen toffe)
                      5.Binnensingel aan de statie
                      6.Posthofbrug, rechtsaf arbeidersstraat in
                      7.Beetje verder weer een kleintje op ‘t einde van dezelfde straat
                      8.Bevrijdingstunnel
                      9.Schijnpoort
                      10.Bolivartunnel – onder ‘t nieuw justitiepaleis
                      11.Blauwtorentunnel
                      12.Tijsmanstunnel
                      13.Gasthuistunnel – onder de nationale bank (de plek om de Antwerp Job te organiseren) :geek:
                      14.Liefkenshoektunnel (Tol maar geen flitsers dacht ik 😀 )
                      15.Van eycktunnel

voor de durvers de Sint Annatunnel – beter gekend als de voetgangerstunnel … :applaus:

En als we dan de Konijnepijp 10x doen :relaxman: :relaxman: :relaxman:

‘t Stad niet onderschatten hé :first:

Thx Mush :first:
                        Nu dus wel te zien :applaus:

Linkje aangepast… :relaxman:

[quote=”WillemB” post=100993]=http://youtu.be/pDTmSoDLfbY
                            Kort filmpje aankomst 1e stop[/quote]

De webpagina kan niet worden weergegeven

Mogelijke acties:

Verbindingsproblemen vaststellen

Ook van hieruit onze dank .
                              Allereerst aan de alweer geweldige organisatie (je moet het maar geregeld krijgen in Brussel en alles vlot laten verlopen) , maar zeker ook aan de deelnemers .
                              Het weer was nat en kil , maar de sfeer en gezelligheid warmde alles in no time op .
                              We hebben er geweldig van genoten om vele bekenden terug te zien en weer gezellig hebben te kunnen zeveren .

Mijn foto die de dag omschrijft en ik onderweg tegenkwam is deze

De andere kom je HIER tegen .

Door het weer helaas geen al te mooie pics 😥

Sigrid : Bedankt voor jouw mooie collectie Pics . En nu wachten op de filmpjes van Olav

Bedankt aan de organisatie en alle deelnemers 😉

Mijn first-time co-piloot vondt het ook leuk :drink:

Jammer van het weer. Hoe zeggen ze dat, derde keer goede keer..? Het is precies andersom 😳

Ondertussen de P terug gewassen en daarna toch wel een (kort) ritje met het dak open en in het zonneke kunnen maken zeker… :sarcastisch

Nou vooruit dan maar: Annik bedankt ❗

[quote=”carbonman” post=100988]Thanks iedereen,
                                    Mijn dochtertje en mezelf vonden het super!
                                    Ik heb nu een vaste bolleke pijl bijzitter
                                    En nu weet ik ten minste dat ne Spyder ook waterdicht is :happy:[/quote]

Olaf (sidewinder) en ik weten nu waar onze oudjes lekken 😉 hoekjes voorramen met name.
                                    Heb intussen al een goed adresje Olaf, Ik zal ze eerst uittesten.
                                    Ook mijn complimenten aan de organisatie en het fijne gezelschap. Rotterdam zo vlak voor Rufie’s trip krijg ik niet verkocht thuis, maar A’dam moet lukken. Als halve Antwerpenaar wil ik dan wel een stop in de Jordaan. Hun taal was oorspronkelijk Antwerps namelijk.

Hartelijk dank voor deze heerlijke dag en al dan niet bedoelde spannende momenten.

@Peter
                                    Targa wat was nu weer die site met originele Fuchskes? Mijn geheugen wordt echt een zeef

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 100)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.