Tunnel Challenge Brussel (24 Juni)

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel (24 Juni)

• Maker
    Discussie
  • Beste Porscheforummer,

In 2010 organiseerde wij voor de eerst keer een Porsche Tunnel Challenge in Belgie welke net als de Nederlandse edities (Rotterdam & Amsterdam) ‘n groot succes is geworden.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op Zondagochtend 24 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept inmiddels de 3de Editie van dit evenement.
    In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
    1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.

Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
    • Roadbook
    • 2 Polo shirts
    • Uitgebreide Lunch
    • Sticker voor op de Porsche
    • Gereserveerde Parking

Voor een impressie van dit evenement – hieronder een filmverslag van afgelopen jaar – verdere info is ook te vinden op de site: http://www.targapassaggio.com

http://www.youtube.com/watch?v=iOL60ngPXBw

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij eerder ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
    Gezien het geringe aantal equipes dat daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
    Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten.

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

Inschrijven voor deelname op 24 Juni 2012

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar: tunnelchallenge @ gmail.com

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2012

In deze E-mail zien wij graag:

– Naam van de bestuurder en bijrijder
    – Het type Porsche
    – Kenteken
    – Confectiematen (S, M, L, XL, XXL)
    – Eventuele nicknames
    – Telefoonnummer
    – Nationaliteit

Graag horen we ook hoe je bij ons terecht bent gekomen (in dit geval Porscheforum.be 😉 )

Tot ziens, tot Porsche & tot op de 24st Juni!

Deelnemers LTP BXL 2012

[list]
    [*]911-lover $
    [*]911 Motors $
    [*]Shark & Shark $
    [*]PieterZ $
    [*]John N $
    [*]carbonman $
    [*]WillemB $
    [*]SidewindR $
    [*]Sandman $
    [*]Kenny de Klerck $
    [*]Herman & Madeleine $
    [*]Stefx911 $
    [*]Rufie $
    [*]Dimple $
    [*]Maddict $
    [*]Gewoon Joost
    [*]Lodder $
    [*]Zilvren $
    [*]vawilliam2003 $
    [*]Annik $
    [*]Olaf $
    [*]Harry Kliko $
    [*]Wolfraider $ [/list]

* $ = Betaling ontvangen.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 100)
    • Met de aanwijzing van Patrick is het gelukt de foto’s op te slaan.
      Dank voor de tip ❗

Ik ben momenteel bezig om een eigen cloud te maken via IOMEGA, echter aangezien mijn provider Telenet is dit iets moeilijker dan verwacht. Eenmaal dit in orde is kan ik je een email sturen met een inlogcode. Met deze code geraak je dan in de desbetreffende map en kan je de gewenste foto’s downloaden.

[quote=”911_NL” post=94822]

Overstappen naar MacIntosh – Apple … Is het gewoon “drag & drop” met welke foto van internet dan ook 😉
          [/quote]

Wordt een prijzig fotootje dan 😯
          Eerste werkcomputers waren allemaal Apple. Daarna ander systeem en nooit meer achter een Apple gezeten. Geen enkele reden voor. Maar nu wel…..geld.

[quote=”Sigrid” post=94782] .. geef aub een hint hoe ik er een paar kan opslaan :D[/quote]

Overstappen naar MacIntosh – Apple … Is het gewoon “drag & drop” met welke foto van internet dan ook 😉

[quote=”Dj” post=94760]Nog wat foto’s van vorig jaar vindt je hier[/quote]

Nice Pics!

… hebben jullie dit jaar geen tijd/zin om mee te gaan op 24 Juni ❓

PB

[quote=”Sigrid” post=94782]Mooie foto’s zitten er tussen.
              Helaas niet te downloaden……geef aub een hint hoe ik er een paar kan opslaan :D[/quote]

In het slechtste geval kan je altijd een PrintScreen maken.

Of je kan deze url eens bekijken:
              http://www.dirkcoremans.be/wp-content/uploads/2012/03/DSC_0052.jpg
              en het juiste nummer achteraan zetten om hem te downloaden.

Mooie foto’s zitten er tussen.
                Helaas niet te downloaden……geef aub een hint hoe ik er een paar kan opslaan 😀

Nog wat foto’s van vorig jaar vindt je hier

Lijst met inschrijvers bijgewerkt … mis nog wel een aantal recidivisten 😐

Ik had er ook VIP kaarten van .
                      Helaas vanwege het werk niet kunnen gaan .
                      Mijn broer stond er met zijn bedrijf in tracking systemen

Vanmiddag alvast de boel verkend 😉 Een middagje/avond op de Auto Technica in de Expo geweest ❗

[quote=”Gette” post=93395]Ga er dit jaar ook proberen bij te zijn.[/quote]

:applaus:

… we zien dan graag je inschrijving (zoals het eerste bericht aan geeft) tegemoet 😉

Ga er dit jaar ook proberen bij te zijn, is op 10 km van mijn deur 😛
                            Wil er gewoon even van genieten om op zondag door Brussel te RIJDEN, in de week sta ik daar de ganse dag stil….

Geert.

Dat had ik een dag of wat geleden al gedaan 😉

.. zie eerste bericht in dit topic …

count me in :relaxman:

Die brutale Hollander parkeerde z’n auto pal voor de trappen om eens een mooie foto te maken. Daarna volgde de rest snel en kwam bovenstaande foto tot stand.

Deze foto fungeerde in de openingspost van het restauratiedraadje

https://porscheforum.be/forum/30-porsche-restauratie-fotos/82588-964c2-restauratie-project

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.