Turbo Logo

• Maker
    Discussie

• AC
    Deelnemer

Hier ben ik weeral met de volgende vraag.

Op mijnen nieuwen turbo hing vanachter geen origineel turbologo meer op. Dus heb ik dat al snel verwijdert en een nieuw gekocht bij porsche.
      Maar heeft er eigenlijk iemand een idee wat de exacte positie is.
      Rechts achter alleszins, maar ik zou het toch zo juist mogelijk willen kleven.
      Als er bv iemand een nog een turbo heeft kan je het misschien opmeten of zo??? 😉
      Dat zou ik ten zeerste appreciëren…

Grt

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • AC

Ah,
        Bedankt voor de reactie. Ik zal dat eens snel gaan plakken se. Ik heb ook nog achter meerdere foto’s opt internet aan het zoeken geweest.
        En eerlijk gezegd waren er nog niet teveel die op dezelfde plek hangen.
        Maar nu heb ik toch al een idee… 😀

Hallo AC,

Heb de logo’s nagemeten. Hangen niet op dezelfde plaats maar denkt dat ze horen te hangen op 5cm vanaf de verticale voeg rechts en op 2cm vanaf de horizontale plooi eronder.

Tim.

AC

Inderdaad das al redelijk duidelijk op die foto’s. Ik ga toch nog even wachten op de reactie van Tim.
            Die naad aan de rechterkant is alleszins een mooie referentie om van te meten.

Bedankt alvast

Misschien heb je hier wat aan

Google your friend 😉

Hallo AC,

heb zelf 2 turbo’s maar ben niet zeker of de logo’s al dan niet ooit vervangen geweest zijn. Zal in ieder geval eens meten of ze beide nog op dezelfde plaats hangen. Laat nog iets weten.

Tim

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.