Typesticker Boxster (1997) afbeelding

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Typesticker Boxster (1997) afbeelding

• Maker
    Discussie

• Koen
    Deelnemer

Hello Allen,

Dankzij leden op dit forum heb ik al veel info kunnen verzamelen over hoe ik aan een nieuw typestickertje aan de passagierskant in de deur kan geraken. Het mijn is onleesbaar geraakt (door te reinigen van verfresten met tinner…) en de heren van de keuring vonden dit reden genoeg om de wagen geen volledig groene keuringkaart te geven.

Nu wil ik de graag zoveel als mogelijk de nodige info verzamelen om mijn aanvraag te kunnen gaan doen( in mijn beste Duits bij een Duitse Porsche garage maar zijn er hier leden die eventueel een afbeelding kunnen bezorgen van hoe het er exact uitziet en wat erop staat?

Het gaat hier wel niet over een stickertje afgeleverd door d’Ieteren want daar is de wagen destijds nooit geweest, dus vermoedelijk nog het orginele exemplaar vanuit de Duitse garage (Mijn boxster is dus een Duits geïmporteerd exemplaar, bwj 1997, met een Duits EGW) Bij mij is enkel nog herkenbaar dat het een klein zilver stickertje is/was van pakweg 4 op 3….

Iemand van jullie hiervan een foto/meer info? Thanks

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
      • als je hem via mail in nog groter formaat wil, dan roep je maar …

@ Patrickvb, hartelijk bedankt voor de extra info, mocht de foto toch niet goed leesbaar zijn dan weet ik alvast wat erop staat. 😉

Het stickertje hangt op de deurstijl van de rechter deur, vermeld het chassisnummer, en nog wat gegevens ivm gewicht van de auto en een iets ivm licht.
            Titel is Dr.Ing.HCF Porsche AG

@993 ja dat wil zeggen dat jou auo via D’ieteren is geïmporteerd en gehomologeerd en dan heb je een stickertje van D’ieteren.

ik heb nog een Duits EGW en dus ook nog een origineel Duits Porsche Typeplaatje.

@mafke
              : bedankt voor de gouden tip, de adverteerder van Kapaza blijkt nu een kennis van mijn pa en hij mocht meteen langskomen om een foto te maken! 😉 😉 Lang Leve het Porsche Forum!

Heb ook eens naar mijn deurstijlen gekeken, maar zit enkel een sticker van d’Ieteren in

@mafke: bedankt voor de tip! ik zoek al eens op Kapaza en kan dan best eens langsgaan want dat via mail of dergelijke vragen komt wellicht raar over 🙂

@patrickvb
                  : thanks voor de moeite, geen haast bij hoor, ik wacht ondertussen al zo lang om te kunnen cruisen dat het al niet meer op een uurtje of een dag aankomt 😉

Ik zal na ‘t werk eens naar mijn deurstijlen kijken.
                    Even geduld!

Igike
                      Zoek eens op kapaza naar boxsters. Er staat een 2.5 van 1997 te koop in Turnhout! Op de foto’s kan je de sticker (onduidelijk) zien. Ga daar eens kijken of vraag een duidelijke foto aan de verkoper.
                      Als je toch daar bent, kijk eens als deze boxster de moeite is;-)

Raf

verbetering, net eens nagemeten en het is een stickertje van ong 7, 5 cm breed.
                        In zwarte letters bovenaan nog leesbaar ‘ Made in Germany/ DHR.ING. H.C.S. PORSCHE A.G.’

ik volg de piste die de_koen in mijn ander topic daar suggereerde aangezien dit momenteel de enige blijkt die correct zou kunnen zijn…

hello bzguy,

nee dat is uitgesloten, dat had ik reeds bij GOCA laten nakijken. De wagen is daar nooit als alleenstaand geval gehomologeerd.

Zoals iemand reeds in je vorig topic vermeld heeft, is dat stickertje vermoedelijk afgeleverd bij de homologatie-procedure (keuring alleenstaand geval).

Komt dus NIET van Porsche of wiedanook, gewoon van ministerie van verkeer.

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.