uiteindelijk…dan toch

Home Forum Stel jezelf even voor ! uiteindelijk…dan toch

• Maker
    Discussie

• Stijn
    Deelnemer

Hallo

Ik ben Stijn en woon het Gentse.

Na maanden van kijken, zoeken, twijfelen…vandaag dan toch mijn droom P gevonden én gekocht! :happydance:

Zwarte binnen/buiten 3.2 ex ’88. De wagen ziet er top uit. Op termijn haal ik de spoiler wel eens af maar voorlopig stoort het me zeker niet. Een vroeg kerstcadeau!!

911voor.jpg

911zij.jpg

911achter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
      • :applaus: :applaus: Hé enjoy your P time en veel geluk ermee. :driver: :driver:

XXX

Proficiat met de aankoop, daar ga je véél plezier aan beleven met of zonder taartschep :popcorn:

Knap, knap!
            Had toch eens graag dienen Kerstman zien komen aansjouwen met da spel in zijn zak 😛

welkom en prachtige wagen heb je gekocht *luv *luv

Welkom Stijn!

Mooie wagen :driver:

Gtz,
                Den Limburger

Prachtig kerscadeau

proficiat en welkom :applaus:

Ferm kerstcadeau :lekker:
                      Ziet er top uit, proficiat :drink:

Moeten ik nog snel even gaan shoppen zo voor de kerst.
                        Staat best iets tussen van mijn gading.

S2

Heb er gisteren ook naar staan kijken! Mooie wagen.Proficiat!!!

Stond trouwens op de parking ook naast een donkerkleurige 3.2 (of SC) geparkeerd, iemand van hier?

Stond heel wat lekkers (GT3, witte 997 Turbo Cabrio, Gele 991 Turbo, 997 Sport Classic, Carrera GT, 356 Coupé, 991 50th Anniversary ………)

Proficiat! Top P
                            G
                            Chiepe

welkom op het *porsche forum :drink:

knappe wagen, proficiat en veel plezier :applaus:

Welkom Stijn !
                                  Zo een groot pak zie ik hier niet staan onder mijn boom ze 😉
                                  Geniet van de microbe en natuurlijk ook van dit forum!

Vandaag ook effe langs gereden, zeer mooie wagen!
                                    Stonden ook nog 2 993 cabrio

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.