Uitlaat

• Maker
    Discussie
  • Ik zoek een volledige uitlaat voor mijn 944 type I
    vraag is: mag en kan ik daar een tweedehandsuitlaat op steken of ben ik beter met een nieuwe en wa kost da vantegenwoordig
    groeten

targaboy

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • hallo luc merci voor het opzoekwerk welk merk uitlaat is het duidelijk hoorbaar geluidverschil ? rvs? welk sierstuk ?
      mvg jurgen

0

[quote=”targaboy”:1wdl9fxz]dan kom ik eens langs één dezer komende weken[/quote]

Ik heb die wel niet binnen die uitlaat dus moet ik hem eerst bestellen.

0

dan kom ik eens langs één dezer komende weken

0

[quote=”targaboy”:keqadyzl]oke kunde eens foto doormailen naar mij
            kan zijn dak hem koop
            kan da verzonden worden me de post ofzo[/quote]

Een foto heb ik er niet van sorry, en per post opsturen dat zal vrij duur worden vrees ik omdat het stuk toch zeker 1.4 meter is ongeveer.

0

oke kunde eens foto doormailen naar mij
              kan zijn dak hem koop
              kan da verzonden worden me de post ofzo

0

Na lang zoeken kan ik jullie beiden helpen met een sport einddemper aan een heel mooie prijs van 272.25 euro. De levering van deze is wel 13 werk dagen.

0

enkel de knalpot achteraan

0

De achterste pot enkel of die daarvoor ook ?

0

wa moet da kosten die die uitlaat

0

Nee en sport heb ik niet liggen maar ik kan die wel nieuw bestellen.

0

hallo luc zoek een sportdemper voor een 944 heb jij soms nog iets

0

[quote=”targaboy”:27fbkb4r]Ik zoek een volledige uitlaat voor mijn 944 type I
                            vraag is: mag en kan ik daar een tweedehandsuitlaat op steken of ben ik beter met een nieuwe en wa kost da vantegenwoordig
                            groeten

targaboy[/quote]

Een tweedehands mag zeker als hij nog goed is wel te verstaan. Ik heb er zelf nog een liggen die nog heel nieuw is.

Luc

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.