Uitlaat

• Maker
    Discussie
  • Ik zoek een volledige uitlaat voor mijn 944 type I
    vraag is: mag en kan ik daar een tweedehandsuitlaat op steken of ben ik beter met een nieuwe en wa kost da vantegenwoordig
    groeten

targaboy

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • hallo luc merci voor het opzoekwerk welk merk uitlaat is het duidelijk hoorbaar geluidverschil ? rvs? welk sierstuk ?
      mvg jurgen

[quote=”targaboy”:1wdl9fxz]dan kom ik eens langs één dezer komende weken[/quote]

Ik heb die wel niet binnen die uitlaat dus moet ik hem eerst bestellen.

dan kom ik eens langs één dezer komende weken

[quote=”targaboy”:keqadyzl]oke kunde eens foto doormailen naar mij
            kan zijn dak hem koop
            kan da verzonden worden me de post ofzo[/quote]

Een foto heb ik er niet van sorry, en per post opsturen dat zal vrij duur worden vrees ik omdat het stuk toch zeker 1.4 meter is ongeveer.

oke kunde eens foto doormailen naar mij
              kan zijn dak hem koop
              kan da verzonden worden me de post ofzo

Na lang zoeken kan ik jullie beiden helpen met een sport einddemper aan een heel mooie prijs van 272.25 euro. De levering van deze is wel 13 werk dagen.

enkel de knalpot achteraan

De achterste pot enkel of die daarvoor ook ?

wa moet da kosten die die uitlaat

Nee en sport heb ik niet liggen maar ik kan die wel nieuw bestellen.

hallo luc zoek een sportdemper voor een 944 heb jij soms nog iets

[quote=”targaboy”:27fbkb4r]Ik zoek een volledige uitlaat voor mijn 944 type I
                            vraag is: mag en kan ik daar een tweedehandsuitlaat op steken of ben ik beter met een nieuwe en wa kost da vantegenwoordig
                            groeten

targaboy[/quote]

Een tweedehands mag zeker als hij nog goed is wel te verstaan. Ik heb er zelf nog een liggen die nog heel nieuw is.

Luc

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.