Uitlijnen carrera 2

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Uitlijnen carrera 2

• Maker
    Discussie

• guan
    Deelnemer

Weet er iemand of het af te raden is om een porsche te laten uitlijnen bij een gewone bandencentrale? (bv donkers tss schoten en brasschaat)

Of kan ik beter in een garage terecht en zo ja dewelke (omgeving antwerpse kempen)

Alvast bedankt.
      mvg Gunter

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Hoi,
        Ik rij zelf ook met een Carrera 2,en ga volgende week voor een uitlijning naar Interband in Lokeren.heb reeds met de lokale mekanieker gepraat,lijkt dat hij heel wat ervaring heeft voor het uitlijnen v e 964 en Porsche algemeen.laat wel nog verder iets horen na de afspraak.

Attachments:
        • image.jpeg

Hoi,
          Ik rij zelf ook met een Carrera 2,en ga volgende week voor een uitlijning naar Interband in Lokeren.heb reeds met de lokale mekanieker gepraat,lijkt dat hij heel wat ervaring heeft voor het uitlijnen v e 964 en Porsche algemeen.laat wel nog verder iets horen na de afspraak.

Attachments:
          • image.jpeg

DBM in Temse en naar Dave vragen

Donkers Oostmalle zeker niet , man man 😥

Raes racing?

Uitlijnen alleen is niet voldoende, corner weighting transformeert de wagen.

Ik kies alleen mensen die een “beisbarth” alignment bank hebben. Ik weet niet welke Porsche je hebt, maar zeker vanaf de 993 is het enorm belangrijk de kinematische achter ophanging juist te hebben.

Niet zo veel etablissementen hebben de juiste equipment. De beste “tuning” die je kan hebben voor je porsche is de correcte ophanging set-up.

Its not how fast you go, but how you go fast

Groetjes,

Bert

Dat kan je daar zeker laten doen. Heb het daar ooit gaan vragen en kreeg wel meteen de opmerking dat het wel wat langer ging duren dan bij een gewone wagen. Weet niet of het prijskaartje dan ook wat hoger is dan bij een gewone wagen 😉 . Uitlijnen bleek toen echter niet nodig te zijn voor mijn wagen, dus over de kwaliteit heb ik geen idee.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.