Uitnodiging PCT rit 19/08/2012

Home Forum Porsche Uitstappen Uitnodiging PCT rit 19/08/2012

• Maker
    Discussie
  • P.C.T. vzw

P.C.T. Driften 19 augustus 2012

Beste Clubleden,

Op 19 augustus nodigen wij U graag uit op P.C.T.Driften.
    Dit jaar hebben we eens voor een “light formule” gekozen en wordt er maar ’s middags gestart.
    Zo kan er nog wat uitgeslapen worden moest dit nodig zijn en heeft iedereen de tijd om zich naar de startlocatie te begeven.

Iedereen wordt verwacht tussen 12u00 en 12u30 in eetkaffee “De Linde”, Vichtesteenweg 280, 8540 Deerlijk voor het de start van de rit.
    Maar natuurlijk laten we jullie niet vertrekken met een lege maag en is er een koffie met pannenkoek voorzien.
    Na de overhandiging van de roadbook , gevolgd door een korte briefing, starten we rond 13u30 met de rit.
    We vertrekken richting het Franstalige gedeelte van ons mooi België.

Onderweg hebben we een drankstop voorzien met een weids uitzicht.

Dan vertrekken we opnieuw met enkele omwegen richting Vlaanderen.

De dag wordt afgesloten bij een avondmaal op een gelegenheidslocatie bij onze sponsor Roland Holvoet.

De afsluit van de avond beginnen we met een aperitief en daarna volgt warme beenhesp met groentjes en een drankje.

Dit alles wordt U aangeboden voor de prijs van 39 € per persoon voor PCT-leden., 44 € voor PCT niet-leden.

Inschrijven is mogelijk via Koen Viaene : secretarispct@gmail.com of op het nummer 0475/72.54.08 bij Luc Holvoet

Betalingen op het gekende clubrekeningnummer : 000-3256861-86
    Met vermelding van naam , lidnummer en aantal personen .

Inschrijven kan tot 14 augustus.

Met vriendelijke groeten,

Luc Holvoet en Koen Viaene

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Inderdaad, maar m’n kleine spruit haar dagje is toch “iets” belangrijker. S’morgens de doop in het restaurant zelf en daarna de 200genodigden :drink: en :lekker: geven!

Ik ben al ingeschreven voor die rit !Dat driften daar kan je zelf voor zorgen hè porsche4ever :mrgreen: spijtig dat je er niet bij kan zijn .

Jammer om te horen dat je er niet bij kan zijn.
          De naam van de rit komt eigenlijk al van voor de tijd dat ik in de club ben.
          Er is toen ooit een slipcursus of dergelijke geweest en de naam is blijven plakken bij de rit in augustus.

Jammer, babyborrel die dag. Misschien domme vraag, maar waarom noemt dit pct driften? Toen ik dit op de kalender zag staan dacht ik aan een slipcursus of dergelijke?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.