Ultralow trailer – aanhangwagen Porsche approved

Home Forum Porsche Uitstappen Ultralow trailer – aanhangwagen Porsche approved

• Maker
    Discussie

• pvdw
    Deelnemer

image_2014-03-24-2.jpg
      Bij gebrek aan een gepaste oplossing, ben ik zelf maar op zoek gegaan en iets in elkaar beginnen steken 🙂

Nog niet af (rampen nog inbouwen, of beter onderbouwen) maar toch al héél tevreden met resultaat. GT3 uploaden zonder te raken, spoiler te demonteren of balken te moeten gebruiken :relaxman:

Heel content met eerste resultaat !

Attachments:
      • image_2014-03-24-3.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 88)
      • Zonder twijfel een brian james trailer.
        De max volgt super goed en het is nen droom… :driver: 😀
        Zonder te kippen kan de rode *porsche er zonder problemen in.
        Voor den italiaan moet hij toch gekipt worden…

IMG_4308_2015-01-05.jpg

[quote=”pvdw” post=192334]@ghost

goed informeren of je goed laten bijstaan is de boodschap :sarcastisch
          :[/quote]
          Vandaar dat ik het hier nog eens in de groep gooi 😉

Als hij die pootjes heeft is het de A4 anders de.C4.

Bodemvrijheid zal nooit echt een probleem zijn.
              Eerder de ver vooruitstekende voorbumper

Ik denk dat het gaat nijpen net wel net niet want die trailer kantelt zelf naar achter en je kan de pootjes intrekken.
              Ik huur een A4 transporter denk ik.

Deze kan het wel denk ik, wel geen idee of er een GT3 onder kan =>Race Shuttle 2

De open versie met 3wielen

Bel ze eens op ze zullen het heus wel weten of er op een van hun trailres een GT3 kan hoor 😉 +44(0)1327 308 833

De Ifor Williams is 1.92 tussen de spatborden.
                Deze zijn deels in de laadvloer ingewerkt, laadvloer is 2 meter.
                De prijs is voor die 2de hands van1.5 jaar oud € 3900 excl.
                Dus goedkoop is dat al zeker niet volgens mij 😀
                Wat betreft thuis wegzetten. Dit zal wellicht steeds binnen onder mijn hefbrug zijn.
                Dat is nu sowieso een verloren ruimte 😀
                Ik ga eens in mijn handleiding van mijn 996 zien of daar ergens een oprijhoek vermeld staat.
                De Indespention kan ik hier in de buurt huren.
                Misschien toch maar eens huren voor een keer en dan zien of het lukt met de GT3.

@ghost

zou toch voor een minimale breedte van 1m90 – 1m94 gaan.
                  opgelet, lage laadvloer staat niet noodzakelijk gelijk aan lage oprijhoek. De CT van Indespension die wij aanbieden heeft bv een hellingshoek van 8° ondanks een laadvloerhoogte van maar 41cm…

denk ook even na over wat je er nadien nog mee wilt doen, denk maar aan lengte, (bandenrek bv) hoogte, (stockageruimte, gesloten trailer past niet onder standaard garagepoort of gebruik, parkeergarages bv.)

goed informeren of je goed laten bijstaan is de boodschap :sarcastisch
                  goedkoop niet noodzakelijk de goeie koop :wtf:

heb het gevonden, verschil is de moeite :

997 11°08
                    997 S 11°04
                    997 4S 11°02
                    997 TURBO 7°09
                    997 GT3 & RS 5°06
                    997 GT2 5°05

meer gegevens in bijlage.
                    porscheGT3approachangleandgroundclearance.jpg

Inderdaad, oprijhoek allesbepalend en bij GT3 nu eenmaal belachelijk laag tov andere Porsches
                      Heb thuis de juiste cijfers liggen, ik kijk het is na

Bodemvrijheid zal nooit echt een probleem zijn.
                        Eerder de ver vooruitstekende voorbumper

Brian James all the way! Mijn een rs met 6cm bodemvrijheid onder het carter raakt er probleemloos op.
                          Nieuw prijs was 5500.

Als je die eens wil testen pm mij even,dan geef ik u de gegevens door van de verhuurder. Tussen Gent en antw.

PDS

Ik denk dat het A4 is ….. :think:

Weet niet wat hier in de buurt de prijzen zijn, maar dit wordt in Zweden verkocht :
                              15000 sek = 16500 euro
                              http://www.blocket.se/vastmanland/Eurotrailer_Eurowagon_5500_Biltransport__Raci_57015266.htm?ca=9&w=3

Welke heb ji?
                                C4 Blue of A4 transporter met rode strepen?

PDS

Ik kan met de GT3 zonder probleem achteruit op de Brian James :respect2:

Dit nog eens terug boven halen.
                                    Nu ik toch steeds meer denk eentje aan te kopen heb ik er al enkele bekeken.
                                    Hoe meer ik er ga bekijken hoe moeilijker het wordt 😳 😳
                                    Elke verkoper prijs zijn merk aan boven de rest.
                                    Zo ging ik deze voormiddag naar een 2de hands Ifor Williams CT 177 kijken.
                                    Dit nadat een verkoper mij vorige week dit type als de top aanschreef, echter €4500 excl btw nieuw vind ik te duur.
                                    Dus ik naar een jonge 2de hands gaan kijken.
                                    De verkoper van deze 2de hands rade mij dan alweer een nieuwe Brian James met lange oprijplaten aan voor ongeveer dezelfde prijs als de 2de hands Ifor Williams. Volgens hem is de breedte (1.91 m) tussen de spatborden te smal op de Ifor Williams.
                                    Dus is de 2 meter brede Brian James beter. Echter is dat dan weer geen kipper en vrees ik met de GT3 grond te raken als die achteruit op de trailer word gereden.
                                    Ik weet het nietmeer 😳 😳
                                    Mag wel eens gaan passen met op en afrijden op beide.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 88)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.