Ultralow trailer – aanhangwagen Porsche approved

Home Forum Porsche Uitstappen Ultralow trailer – aanhangwagen Porsche approved

• Maker
    Discussie
  • image_2014-03-24-2.jpg
    Bij gebrek aan een gepaste oplossing, ben ik zelf maar op zoek gegaan en iets in elkaar beginnen steken 🙂

Nog niet af (rampen nog inbouwen, of beter onderbouwen) maar toch al héél tevreden met resultaat. GT3 uploaden zonder te raken, spoiler te demonteren of balken te moeten gebruiken :relaxman:

Heel content met eerste resultaat !

Attachments:
    • image_2014-03-24-3.jpg
13 reacties aan het bekijken - 76 tot 88 (van in totaal 88)
  • F

Ja hoor, zo’n circuit in m’n achtertuin zou ik ook wel willen hoor Rocco :mrgreen:

knap ding, zonder trailer zou ik ook al content zijn 😉

idd een goede trailer loopt makkelijk 130, doch doe het sinds twee klapbanden toch een beetje kalmer aan.
          Zijn die oprijplaten ergens te koop?

XXX

Shit, jaloers :think:
            Geniet ervan, ik wou dat ik in uw plaats was :up: :up:

Oprijhoek GT3 is echt belachelijk laag…. Met deze setup lukt het echter perfect 🙂

Trailer superstabiel… 120 -130 geen probleem, niks waggelen of doen, gewoon perfect!

Ps, zelf ook maar kleine zelfstandige maar af en toe dagje quality time inplannen is een must 😉
              image_2014-03-26-3.jpg

F

Ziet er allemaal knap uit.
                Bij mij liggen er wat planken onder de oprijplaten van de hefbrug om er met de P op te kunnen.
                Toeval wil dat ik vorige week met de Mercedes SL er niet op kon terwijl dit voor de P geen probleem is. Die MB ligt dan toch lager op de weg dan gedacht :bounce:

Moet ik mezelf ook eens aanschaffen. Eigenlijk ook geen idee of de P de Brenderup op kan zonder schrapen.

[quote=”pvdw” post=163705]Morgen echte test… Met de trailer rijden tot in Franco om daar hele dag te rijden op Spa met de p 🙂
                  Kijk ernaar uit, eerste volledige dag porschefun van het seizoen ![/quote]

jaloers………getekend werkende kleine zelfstandige 😐
                  veel plezier en hou het veilig!

Oooooh, very nice … I like …

Morgen echte test… Met de trailer rijden tot in Franco om daar hele dag te rijden op Spa met de p 🙂
                      Kijk ernaar uit, eerste volledige dag porschefun van het seizoen !

S2

Knap!

Ziet er in elk geval veel professioneler uit dan met houten balkjes ervoor 🙂

nice job :up:

:up: :up: ziet er goed uit

proper zowel de p als de trailer :respekt:

13 reacties aan het bekijken - 76 tot 88 (van in totaal 88)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.