VALVOLINE

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen VALVOLINE

• Maker
    Discussie
  • Beste vrienden nu heb ik een vraag aan jullie.
    Hoe staan jullie tegenover het olie merk Valvoline ? Deze hebben een nieuw soort olie ontwikkeld met name MaxLife producten, en deze zouden heel goed zijn voor wagen van + 8 jaar.
    Hier kan je alles terugvinden
    http://www.maxlifeservicecenter.com
    en http://www.valvoline.nl

Luc

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Als je echt een schitterende olie wilt, en om een of andere reden wil je niet de merken gebruiken die iedereen verdeelt, steek dan je licht eens op bij Quaker State (zit tegenwoordig in de Penzoil groep).

Straf produkt, hebben ook olieën voor oudere voertuigen én voor nieuwere met veel km’s, en hebben bij mijn weten hier geen invoerder.

Valvoline was in de 70’s en 80’s echt big in de US racewereld, maar heeft wel wat van zijn pluimen verloren.

Valvoline heeft het (overigens erg dure) MVP systeem, een compleet gecomputeriseerd systeem voor grote onderhoudscentra.

‘t Is zeker geen slechte olie, maar nix speciaals.

Peter R.

Van VALVOLINE nog niks slecht gehoord… gebruikte vroeger ook DUCKHAMS in mijn Mercedes van ’67

Mobil zou ik niet te ver afbouwen hoor 😉

Beste Luc,

Mobil is gewoon een van de beste olieën die er op de markt bestaat. 😀

Dat is ook de reden waarom Exxon, nu ExxonMobil is geworden met de leuze indachtig: “If you can’t beat them, buy them!” 😆

Groeten,
          Dirk

[quote=”RSR”:1fvrhlck]Wij werken momenteel met Mobil en Elf maar deze laatste zijn we aan het afbouwen.[/quote]

DUCKHAMS green mineral 20W50 is ook uitstekend, blijft heel lang “proper”

Wij werken momenteel met Mobil en Elf maar deze laatste zijn we aan het afbouwen.

Hoogwaardig produkt en bekend merk bij de liefhebbers van OUDE wagens evenals Duckhams.

Ik denk dat het een goede keuze is en dat het belangrijk is om een duurzame olie te kopen, zeker voor een Luchtgekoelde wagen, VEEL belangrijker dan het merk benzine.

Deze betere olien behouden langer hun viscositeit en je hebt dus meer voor je geld.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.