Van Beurden in Retie

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Van Beurden in Retie

• Maker
    Discussie
  • halo mannen .
    wie kent van beurden in retie is dit eerlijke man ?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • ook mijn 964 had indertijd dit fenomeen, en was wel degelijk accidentvrij gekocht van de eerste (gepensioneerde) eigenaar. Het ziet inderdaad heel vreemd als men de matten oprolt, doch de professionele handelaar die hem nadien overgekocht heeft van mij heeft er blijkbaar ook nietecht een probleem van gemaakt…

Dus waarschijnlijk niet te veel zorgen om maken ❓

nee,
        geen roest in de hoeken en ook niet in de barsten vond het aaleen raar dat dat zo aantoonde 😯

[quote=”sunshine”:3g9dwz8y]
          matten naar omhoog gedaan en is het volgens jullie normaal dat de insonorisatie zo fel gekraakt is ?t[/quote]

dat kan duiden op het feit dat de wagen een keer goed nat geweest is aan de vloer en niet goed (snel) genoeg laten drogen…
          Maar als er geen zichtbare roest te zien is in de hoeken en tussen die barsten en de wagen lijkt droog zie ik daar niet meteen een probleem in…

voila, ben er vandaag naartoe geweest ik heb er nog pein aan mijne rug van heen en weer met de filles op de ring van brussel en dan diee van antwerpen 4h15 heen en weer .
            alle heel correcte man die Philip van beurden mooie P ook die ametist cabrio 964 carerra 2 heel propere lak nooit accident volgens mij maar voormij toch te veel 23500€ geschad
            matten naar omhoog gedaan en is het volgens jullie normaal dat de insonorisatie zo fel gekraakt is ?
            anders niet veel slecht over te zeggen en hij ook niet

ik heb tot heden zeker geen klagen van onze Philip ! 😉

WB

Ik heb met Philip steeds een goed contact en goed gevoel gehad. Mijn boxster (en ook vorige p-es)krijgt er zijn jaarlijks onderhoud.

Zeer recentelijk hebben wij ons nieuwste projectje aangekocht bij deze garage. Zeer tevreden over de afhandeling: eerlijke informatie en ook nazorg volgens afspraak.

[quote=”sunshine”:2wj3jsk8]halo mannen .
                    wie kent van beurden in retie is dit eerlijke man ?[/quote]

Ik kom er regelmatig en kan niks verkeerd zeggen over Philip Vanbeurden en al evenmin over zijn vakkennis.

HIER een draadje over dit adres 😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.