- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
14 januari 2012 om 10:50
Dag allen,
Even mezelf voorstellen. Ik ben al jaar en dag stoker/machinist en restaurateur van stoomlocomotieven. Dit is een passie die begonnen is op mijn 12 jaar oud en vandaag nog steeds zeer sterk aanwezig is 😀 In het weekend ben ik dan ook dikwijls bezig met herstellingen aan de locs of het rijden ermee (ook op het nationale spoorwegnetwerk). Ik heb dus geen schrik om mijn handen vuil te maken en onder het kolenstof te zitten 🙂
Ik heb sedert jaar en dag ook veel interesse in een oldtimer 911. Nu het sein op groen gesprongen is bij mijn vrouw 😉 zou ik eens voorzichtig beginnen kijken waar het avontuur kan beginnen. Ik heb echter geen technische ervaring met auto’s, laat staan met porsche oldtimers. ik ben dus op zoek naar iemand die me zou kunnen helpen met de aankoop en me adviseren waar ik beter vanaf kan blijven. Ik zal hiervoor misschien beter nog een topic starten in het 911 forum.
Als jullie advies zoeken bij het aankopen van een stoomlocomotief, contacteer me gerust 🙂
vriendelijke groet,
Henk.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.