van stoomlocomotieven tot een porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! van stoomlocomotieven tot een porsche

• Maker
    Discussie
  • Dag allen,

Even mezelf voorstellen. Ik ben al jaar en dag stoker/machinist en restaurateur van stoomlocomotieven. Dit is een passie die begonnen is op mijn 12 jaar oud en vandaag nog steeds zeer sterk aanwezig is 😀 In het weekend ben ik dan ook dikwijls bezig met herstellingen aan de locs of het rijden ermee (ook op het nationale spoorwegnetwerk). Ik heb dus geen schrik om mijn handen vuil te maken en onder het kolenstof te zitten 🙂

Ik heb sedert jaar en dag ook veel interesse in een oldtimer 911. Nu het sein op groen gesprongen is bij mijn vrouw 😉 zou ik eens voorzichtig beginnen kijken waar het avontuur kan beginnen. Ik heb echter geen technische ervaring met auto’s, laat staan met porsche oldtimers. ik ben dus op zoek naar iemand die me zou kunnen helpen met de aankoop en me adviseren waar ik beter vanaf kan blijven. Ik zal hiervoor misschien beter nog een topic starten in het 911 forum.

Als jullie advies zoeken bij het aankopen van een stoomlocomotief, contacteer me gerust 🙂

vriendelijke groet,
    Henk.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • dank je wel allen ! :drink:

Mijn schoonbroer heeft een Ford GT40, ik moet die mens toch eens iets moois tonen hé :lekker:

Welkom :driver:

welkom :drink:

Anoniem

Welkom hier op het forum. Dromen zijn geen bedrog als de vrouw mee wil. 😉

Welkom :drink:

Ik denk dat mevrouw vooral tevreden was dat het gezaag eindelijk zou ophouden dan 😆

Anoniem

Ha, weeral die vrouw hé![/quote]

Madam denkt wss, met een porsche kan je overal gaan shoppen. Met een trein enkel de winkels dichtbij het station … 😆

Anoniem

Welkom Henk!

[quote=”henk_74″ post=88786] Ik heb dus geen schrik om mijn handen vuil te maken en onder het kolenstof te zitten 🙂

Geen in de 911 kiepperen hé!

Nu het sein op groen gesprongen is bij mijn vrouw 😉
                    Als jullie advies zoeken bij het aankopen van een stoomlocomotief, contacteer me gerust 🙂
                    [/quote]

Ha, weeral die vrouw hé!

Om ook op de rails te blijven wil ik je hier ook een hartelijk welkom heten.
                      Er zullen je genoeg hier kunnen helpen bij het vinden van de juiste 911.
                      Niet elke mooie wagen krijgt hier groen licht , de meeste zelfs een rood (de meeste wagen zijn wel gekend hier) .
                      Laat je niet van je spoor brengen , ga zoeken en kijken in elk station en vroeg of laat vind je je droom .

PB

Voor mij een van de mooiste Porsche modelen ooit deze targa’s. :applaus:

hoi,

alvast een stomende start 🙂
                          Ik ben eigenlijk op zoek naar een 911, targa, rond mijn geboortejaar (74), technisch in orde, met een gezond budget hier tegenover.

Het zal alvast een grote aanpassing zijn voor mij, om te rijden met iets onder de 1200 pk 🙂

Ik ben ook jaren bezig geweest met Marklin treintjes, maar besloot dan toch om voor de real stuff te gaan. Soms denk ik dat ik dat ik toch beter bij de miniatuur gebleven was, veel eenvoudiger en minder klodden 🙂

Welkom op het forum Henk_74 ,Dat loopt hier op rails zie ik .

Wim

Welkom Henk op het forum, en heb vroeger ook met Marklin treintjes gespeeld. 😉

Als je de zoekfunctie gebruikt voor de aankoop van een oude Porsche, zul je daar verschillende aankooptips vinden.
                              En wat ook belangrijk is, voor wat voor type 911 wil je gaan, want er zijn zoveel oudere modellen, en hebben allemaal hun voor en nadelen.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.