Van waar komt je forumnaam / nickname ?

Home Forum Zeverhoekje Van waar komt je forumnaam / nickname ?

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

In en ander draadje werd er al eens geraden hoe iemand aan zijn forumnaam kwam .
      Een leuk ideetje vond ik om er een draadje over te starten .
      Sommigen zullen logisch zijn , anderen leuk

so let’s go

Ik zal starten

Ik was jaren gek van Porsche , en toen nog in mijn bekrompenheid was een Porsche enkel een wqgen met een flat six en luchtgekoeld .
      De rest was “minderwaardig” .
      Gelukkig ben ik van die bekrompenheid verlost .

Toen ik hier op het forum kwam bezat ik mijn eerste Porsche , een 911 3.2 Targa .
      Vandaar de naam 911-lover

En nu jullie ❗

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 120)
      • In mijn eerste lanparty jaren werd ik aangesproken als de Fab (de Fabian), na een tijdje maakten ze er gewoon thefab van, vandaar “TheFab”

T-911 omdat m’n eerste Porsche-liefde zo’n kleine 10 jaar geleden een 911 Targa was dus T=Targa, 911 is duidelijk denk ik 8)

In bijlagen m’n eerste 911, 6 jaar gehad *luv en nog steeds spijt van dat’m weg is..

Attachments:
          • IMG_0049.JPG
          • IMG_0050.JPG

Bartho, oftewel Bart Hollemaat, erg sterk al zeg ik het zelf:)

Gewoon de voornaam: Christophe
              en achternaam : Permentier

Christophe P
              Anders veel te moeilijk om te onthouden, ben niet slim zenne

PB

9=g +ierre =gruyere! :relaxman:

neeuh, tuurlijk niet, dat is TE voor de hand liggend…

Negenierre… negierre… neger… oh nee, das geen naam :think: :mrgreen: 😆

Ik gok op PETER of Pierre 😈

9 lijkt op een q … Qierre ge moet het maar doen, uw kind zo noemen :p

[quote=”PatrickB” post=126677]neufierre, aparte naam. :mrgreen:[/quote]

met een btje fantasie é :mrgreen:

Simpel : voornaam is Vincent en het nieuwste 911 model is 991 :salut:

PB

neufierre, aparte naam. :mrgreen:

:respekt: voor bovenstaande, ben ook een tijd bezig geweest met 1/10 en 1/8 on en off road, maar niet op jouw niveau :drink:

my nick :music: mn naam maar dan int frans met een btje fantasie :coolness:

‘carbonman’
                                In het verleden (en nu nog) was ik bezig met electro 1/10 RC (vooral Tamiya, google maar ‘Tamiyaclub en carbonman’) en vooral met tuning met carbon onderdelen. Door de jaren heen heb ik geleerd om stukken te maken via vacuum-infusie, lammineren en drukmallen. Vermits dit mijn nickname is in de RC scene en ondertussen mijn Syder ook gecarboniseerd geraakt, is de keuze snel gemaakt

Irish Grey : omdat ik 2 Ierse windhonden heb geadopteerd , ex-racers, de snelste onder de honden 😉

Attachments:
                                  • SunglasesJames.JPG

iron: omdat ik vroeger triathlon deed (ironman),
                                    en omdat m’n linker-schouder en m’n rechterpols na een fietsongeval vol ijzer (chirurgisch staal) steken (vorig jaar zijn er 2 platen en 19 vijzen in m’n linkeronderbeen bijgekomen….)

patje: omdat ik patrick noem, en ze me bijna altijd patje noemen …..

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.