Van waar komt je forumnaam / nickname ?

Home Forum Zeverhoekje Van waar komt je forumnaam / nickname ?

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

In en ander draadje werd er al eens geraden hoe iemand aan zijn forumnaam kwam .
      Een leuk ideetje vond ik om er een draadje over te starten .
      Sommigen zullen logisch zijn , anderen leuk

so let’s go

Ik zal starten

Ik was jaren gek van Porsche , en toen nog in mijn bekrompenheid was een Porsche enkel een wqgen met een flat six en luchtgekoeld .
      De rest was “minderwaardig” .
      Gelukkig ben ik van die bekrompenheid verlost .

Toen ik hier op het forum kwam bezat ik mijn eerste Porsche , een 911 3.2 Targa .
      Vandaar de naam 911-lover

En nu jullie ❗

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 120)
      • Gewoon mijn achternaam. Als ik de nickname zou gebruiken uit mijn Defensietijd had ik denk ik een groter probleem (zeker naar mijn vrouw toe :mrgreen: )

Youtube en Flicker gebruik ik echter de Nickname van KiX911.
        KiX is ontstaan na mijn Defensie tijd, toen ben ik begonnen met PC’s bouwen en me daar wat meer in gaan verdiepen (we richten tegenwoordig complete cybercentra’s in) en een toenmalige vriend van me riep de hele tijd “kix” als we weer eens wat vernieuwends bedachten.

KiX + Porsche 911 = KiX911.

In het rustigere vaarwater gewoon mijn achternaam dus.

Omdat ik al gedurende 20 jaar een Harley rijder ben.
          3 keer de States onveilig gemaakt en 10 jaar met vrienden in zuid Europa gereden te hebben is de Harley een belangrijk vervoermiddel geworden voor zg hobby kilometers.
          Bovendien de laatste 5 jaar al vele kilometers met mijn vrouw.
          Zijn vorig jaar ieder op eigen Harley naar Z Frankrijk geweest.
          Bovendien vond ik deze naam tussen al die Porsche rijders wel een uitdaging.
          Daar moest wel een reactie op komen.
          49 Is een vreselijk goed jaar om geboren te zijn.
          Vandaar..
          Foto’s van de Harley’s bijgevoegd.
          De mooiste is van mijn madame.
          image_2013-03-21.jpg

image_2013-03-21-2.jpg

Tja, hoe ben ik eigenlijk op die naam gekomen … 😉

Aha, zedde gij da :what: :sarcastisch :mrgreen: :happy:

SL33PY, nickname van in’t middelbaar nog, omdak altijd moe was van nachtjes door te gamen… ben nog altijd moe en ik game ook nog altijd, alleen geen hele nachtjes… meestal zijn het nu de kids die mijn nachtrust verstoren 🙄

😀

Hellraiser, van toen ik me als manneke van 16 jaar aanmeldde op forums om den boel een beetje op te stoken :mrgreen:

Ben hem sindsdien op alle forums beginnen gebruiken en believe me ‘t zijn er een hele hoop :coolness:

Zoveel tijd geleden en zoveel nieuwe leden…
                  Misschien tijd om deze nog eens te serveren?? :first: :popcorn:

Toen en nu rij ik nog steeds met een Ducati. Sinds 2004 is het een 998, ik vind dit nog steeds de ultieme sportduc vermits het de laatste en ultieme versie van de legendarische 916 is.Mijn “callsign” bij de Ducati vrienden is dan ook 998addict. De link naar 911addict was snel gelegd. Ik vind de 911 tevens ook de enige “echte” Porsche, je weet wel, die flat six in the back. Sorry 911 lover,maar verschillen moeten er zijn… 😀

RODONDO: Tijdens een stop ergens tussen La Mancha en de Siere Nevada een klein lokaal kroegje binnengestapt voor een hapje en een biertje. Buiten een portie Manchego kaas was er “wat de pot schaft”. Die dag was het rodondo. Varkensgebraad 8)

HaHa maar dan wel van een olieboot…..

😡 Master, andere benaming voor Kapitein van een zeeschip.

Mijn naam en motorinhoud. Niks meer en niks minder. :driver:

Mijn forumnaam heeft geen toelichting nodig zeker 😀

t Staat zo op mijn paspoort :relaxman:

Hallo allen,
                                  Ik weet dat de topic al enige tijd niet actief is maar ik wou toch even de mijne verklaren.
                                  BeerMetWielen : tja BMW hé, echter niet de 4 wielers (ik heb er nooit ene gehad, mijn Conny heeft er wel eentje) maar de 2 wielers. Ik was in mijn nog mooie jaren nogal actief in het BMW motorenwereldje. Vermits ik 193 cm hoog ben een 95 kg 😳 weeg en wat trekken heb van een bereke (zachtaardig hoor) was mijn nickname snel gemaakt. Voilà zie, :relaxman:
                                  Ciao,
                                  Luc

dan bied ik alvast mijn excuses aan uw madam aan.
                                    Maar vermits ik zelf een bumperklevende bmw-etter ben, mag ik dat zeggen zeker…
                                    zelfkennis… 😳

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.