velgen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • iemand een deftig bod ?..

… en zo komen je velgjes nog ‘ns in de kijker hé Rudolf 😛

@ Yfkes. ik ben niet vlug op men tenen getrapt hoor !..

dus niet van wakker liggen. 😉

Oei, denk je Deepee ?

Achteraan steken er PIRELLI winter banden op, maat : 255/40R18 95V & vooraan 235/40R18 91V… zoals eerder gezegd, bijgekregen bij aankoop. Maar de winterbandjes mogen er na deze zachte winter af en de velgen zijn dringend aan herstelling toe… zo komen ze heus niet meer onder de *porsche

Toch nog even meegeven dat Deepee gelijk kan hebben want volgende banden liggen op de velgen voor de zomer : Michelin pilot sport 235/35 zr19 (87Y) en 265/35 zr19 (98Y).

Sorry Rudolf dat er hier even misbruik wordt gemaakt van je post… had mss beter enkel de wintervelgen getoond om niet te veel af te wijken… wou enkel illustratie geven van hoe een Cayman er uitziet met jouw velgen :engeltje:

op die wintervelgen ligt niet de correcte bandenmaat. dat zie je duidelijk aan de ruimte in de wielkasten als je de twee fotos met elkaar vergelijkt.

De zomervelgen vind ik persoonlijk de mooiste.

Bedankt.
                  Heb de mail van U doorgestuurd naar de geinteresseerde.

@ Ghost, neen deze velgen staan alleen hier op het forum.
                    ik heb deze gekocht in Germany voor men kever, maar deze staat al een tijdje stil.
                    dus doe ik ze weg.
                    zal men gegevens doorsturen.

Rudolf
                      Staan deze velgen ook nog ergens anders te koop.
                      Ik ken iemand die interesse heeft, maar hij is geen forumlid en kan dus de foto’s niet zien.
                      Stuur me eventueel uw gegevens via PB.
                      Dan kan ik hem laten contact opnemen met U.

staan er beide mooi onder !

niemand de ring op deze zomer, ideale banden. fonkelnieuw.

… en voor diegene die deze velgen eens onder een Porsche Cayman wil zien, hier enkele foto’s… let op, de velgen onder mijn wagen zijn niet origineel (de groef loopt niet door rond de bouten) ik heb deze als “wintervelg” meegekregen bij aankoop… de zomervelgen zijn wel origineel :coolness:

image_2014-02-25.jpg

image_2014-02-25-2.jpg

en met de zomervelg :

image_2014-02-25-3.jpg

Up !

@ Jollie, thx..;)

done !

sorry, de ad staat er tweemaal op, mod kan je eentje wissen aub 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.