velgen

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ben op zoek naar een zwarte 19″ concave velg voor mijn 997 c2, iemand een tip waar ik op het net eens kan gaan zoeken/kijken?
      Iedere tip is welkom… :up:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • en wat konden ze je wijsmaken in de winkel, niks meer aan te doen zekers ….. :happy: :happy:

Het eerste gedeelte van je zin vind ik nog belangrijk… het tweede gedeelte…
          Ben deze namiddag wel naar een brillenwinkel geweest (effe gene zever nu)!

[quote=”Sensa911″ post=249819]…. mijn ogen, ik word er door bedrogen… :think:[/quote]
            Zolang je nog een Porsche kan onderscheiden van een ander merk en je jouw vrouw nog herkent…..zou ik mij nog niet veel zorgen maken! :up:

http://www.wheeldynamics.com/porsche-cars.html

en deze heb ik tot grote tevredenheid onder de 986 http://www.ozracing.com/wheels

of ook nog “Forgestar F14 for porsche”, “Avant Garde Ruger Mesh for Porsche”, OEM spyder black edtion wielen, … more possibilities than money 😀

Straf, ik dacht dat jij dezelfde had als ik…. mijn ogen, ik word er door bedrogen… :think:

@ Dirk, heb je ook een link van meer betaalbare velgjes 😆 :music:

awel dat vind ik nu raar sé…, overal waar ik kom vraagt men mij of het een 4S is, laatst in Alken nog meegemaakt… :popcorn:
                    Neen zo ver ik weet is het een C2 , maar denk dat de meeste dat misschien denken omdat een cabrio iets breder “lijkt” dan ie is… ❓ ik zou het ook niet weten.. 🙄

Heb ik iets gemist? Heb jij geen 997 4s?

zoekterm “hre performance wheels porsche”

HRE1.jpg

HRE2.jpg

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.