- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
8 augustus 2007 om 23:30
Zoals een paar dagen geleden gepost ben ik de zeer trotse eigenaar geworden van een zeer mooie 964.
Een hele tijd terug heb ik op een Amerikaans forum een prachtige 964 gezien met de Carrera ’02 velgen. Toen had ik besloten dat ik die op mijn toekomstige 964 wilde. Toevallig heb ik een tijdje terug zo een set kunnen kopen in nieuw staat zonder over een wagen te beschikken om ze op te monteren.
Nu mijn dilemma , de wagen welke ik dus gekocht heb was uitgerust met extreem mooi echte 3 delige cup velgen in 17″. Nu weet ik het niet meer zo goed. De huidige velgen behouden of switchen naar de 18″ Carrera ’02 ? Mocht ik voor die gaan dan zou ik het center laten spuiten in het satijn zwart of donker grijs (a la Boxster 550)
Ik heb de velgen van de Boxster 550 gephotoshopped op mijn wagen en nu zou ik jullie commentaar waarderen.
(niet nodig om over de 18″ grote te spreken , het verhaaltje dat die niet mogen is zeer passé)Alvast bedankt voor de reacties.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.